اخبار داغ

میرزاده در تشریح جزییات جلسه کمیسیون آموزش:

سند 2030 از دستور خارج شده است

سند 2030 از دستور خارج شده است
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیر آموزش‌وپرورش آماری نیز ارائه دادند که نشان می‌داد سند 2030 تقریباً اکنون از دستورکار آموزش و پرورش خارج شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی جزئیات  جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات را تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در این باره گفت: سند 2030 با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونانش و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز نماینده یونسکو در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

میرزاده اظهار داشت: اعضای کمیسیون آموزش، وزیر علوم را در مورد علت عملیاتی نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد سوال قرار دادند.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش و معاونانش در این جلسه تصریح کردند که سند 2030 الزام‌آور نیست و آماری نیز ارائه دادند که نشان می‌داد این سند تقریبا اکنون از دستورکار آموزش و پرورش خارج شده و به جای آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدنظر وزارتخانه متبوعش قرار خواهد گرفت که اهداف والاتری را نسبت به سند 2030 شامل شده و دغدغه‌های آموزشی کشور را بهتر پاسخ می‌گوید.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان جلسه اعضای کمیسیون و میهمانان متفقاً تصریح کردند که اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موجب ارتقای جایگاه ایران در بین محافل بین‌المللی می‌شود.

,

وی در این باره گفت: سند 2030 با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونانش و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز نماینده یونسکو در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

میرزاده اظهار داشت: اعضای کمیسیون آموزش، وزیر علوم را در مورد علت عملیاتی نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد سوال قرار دادند.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش و معاونانش در این جلسه تصریح کردند که سند 2030 الزام‌آور نیست و آماری نیز ارائه دادند که نشان می‌داد این سند تقریبا اکنون از دستورکار آموزش و پرورش خارج شده و به جای آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدنظر وزارتخانه متبوعش قرار خواهد گرفت که اهداف والاتری را نسبت به سند 2030 شامل شده و دغدغه‌های آموزشی کشور را بهتر پاسخ می‌گوید.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان جلسه اعضای کمیسیون و میهمانان متفقاً تصریح کردند که اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موجب ارتقای جایگاه ایران در بین محافل بین‌المللی می‌شود.

,

وی در این باره گفت: سند 2030 با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونانش و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز نماینده یونسکو در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

,

میرزاده اظهار داشت: اعضای کمیسیون آموزش، وزیر علوم را در مورد علت عملیاتی نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد سوال قرار دادند.

,

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش و معاونانش در این جلسه تصریح کردند که سند 2030 الزام‌آور نیست و آماری نیز ارائه دادند که نشان می‌داد این سند تقریبا اکنون از دستورکار آموزش و پرورش خارج شده و به جای آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدنظر وزارتخانه متبوعش قرار خواهد گرفت که اهداف والاتری را نسبت به سند 2030 شامل شده و دغدغه‌های آموزشی کشور را بهتر پاسخ می‌گوید.

,

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان جلسه اعضای کمیسیون و میهمانان متفقاً تصریح کردند که اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موجب ارتقای جایگاه ایران در بین محافل بین‌المللی می‌شود.

,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه