اخبار داغ

رئیس تبلیغات اسلامی کوثر:

رمضان، ماهِ سنجش صبر و استقامت است

رمضان، ماهِ سنجش صبر و استقامت است
رئیس تبلیغات اسلامی کوثر گفت: رمضان، ماهِ سنجش صبر و استقامت انسانهاست تا جسم و روح خود را در برابر خداوند متعال صیقل دهند و خود را برای استقبال از بهترین و با فضیلت‌ترین ماه سال آماده سازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، حجت الاسلام محسن صفری امروز در مراسم نمادین غبار‌روبی مساجد و عطر‌افشانی اماکن متبرکه شهرستان کوثر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است برای آمرزش و آموزش بندگان خداوند تبارک و تعالی تا با عقاید و باور های خود از پرفضیلت ترین روزهای سال بهره مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی ادامه داد: رمضان، ماهِ سنجش صبر و استقامت انسانهاست تا جسم و روح خود را در برابر خداوند متعال صیقل دهند و خود را برای استقبال از بهترین و با فضیلت‌ترین ماه سال آماده سازند.

,

رئیس تبلیغات اسلامی کوثر با بیان اینکه حفظ کرامت و طهارت مساجد و حسینیه ها بر همگان لازم و واجب است، گفت: غبار‌روبی مساجد بهانه‌ای برای استقبال از بهترین و با فضیلت‌ترین ماه خداست و شاید این فرصتی باشد که با طهارت مساجد، بندگان خدا نیز همت کرده و با طهارت قلب خود، به میهمانی خداوند در ماه رمضان بروند.

,

وی با اشاره به غباروبی 50 مسجد شهرستان کوثر افزود: لازمه تهذیب ظواهر تهذیب باطن است تا انسان بتواند از این طریق مورد قبول شریعت مقدس اسلام قرار بگیرد.

,

حجت الاسلام صفری با اشاره به مراسم غبار‌روبی مساجد به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ابراز داشت: در این مراسم همه قشرهای مردم به ویژه جوانان با جارو کردن، گردگیری، عطر‌افشانی، غبار‌روبی و پاکیزگی مساجد به استقبال ماه پر فیض و برکت رمضان رفته و این اماکن متبرکه را آماده حضور مومنان و روزه داران عزیز کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه