اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در روند تکمیل 6 سد معیشتی شهرستان های خلخال و کوثر

ضرورت تسریع در روند تکمیل 6 سد معیشتی شهرستان های خلخال و کوثر
نماینده کوثر و خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای مطالعات و تکمیل 6 سد معیشتی روستاهای نیلق، سنگ آباد، زرج آباد، مرشت، زاویه کرد و سد شهید پستی هشجین با هماهنگی های انجام یافته با وزارت نیرو و آب منطقه ای استان در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از کوثرخبر، بشیر خالقی با اشاره به پیگیری های انجام یافته در اتمام مطالعات و تکمیل 5 سد معیشتی کوثر اظهار کرد: در دیدار اخیر با مهندس میدانی، معاون وزیر نیرو، مطالعات و اتمام عملیات اجرایی سد های معیشتی شهرستان های کوثر و خلخال مورد تاکید قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

نماینده کوثر و خلخال گفت: مطالعات 5 سد معیشتی روستاهای نیلق، سنگ آباد، زرج آباد، مرشت و زاویه کرد با هماهنگی های انجام یافته با وزارت نیرو و آب منطقه های استان در حال انجام است که امید می رود با همکاری دیگر مسئولان امر خواسته مردمی این منطقه که آب رسانی به مزارع کشاورزی است، محقق شود.

,

وی اضافه کرد: پس از اتمام مطالعات سد های معیشتی شهرستان های کوثر و خلخال برای تعیین ردیف بودجه از مجلس تلاش خواهیم کرد تا این سد های معیشتی که در سال های گذشته با کم لطفی مواجه شده بودند به بهره برداری برسند.

,

خالقی همچنین به سد شهید پستی بخش هشتجین اشاره کرد و گفت: لازم است اقدامات شایسته ای در خصوص این سد که نام پرآوزه سردار شهید پستی را یدک می کشد انجام گیرد و هدف ما اخذ اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره برداری از این سد 8 ساله می باشد.

,

نماینده کوثر و خلخال در پایان خاطر نشان کرد: رایزنی هایی هم در خصوص سد گیوی، پایاب سد گیوی و همچنین اراضی پشت این سد با وزیر و معاون وزیر نیرو انجام یافته است که انشاالله با تخصیص اعتبارات لازم مسائل مربوط به اجرا و تکمیل این پروژه مردمی و اراضی پشت آن نیز مرتفع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه