اخبار داغ

۳۵۰ کیلو مواد غذایی فاسد در اندیمشک معدوم شد/ ۱۸ واحد صنفی به تعزیرات معرفی شد

۳۵۰ کیلو مواد غذایی فاسد در اندیمشک معدوم شد/ ۱۸ واحد صنفی به تعزیرات معرفی شد
رئیس مرکز بهداشت اندیمشک از کشف و معدوم سازی بیش از ۳۵۰ کیلو مواد غذایی فاسد در اندیمشک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اندیمشک جوان، رئیس مرکز بهداشت اندیمشک از کشف و معدوم سازی بیش از ۳۵۰ کیلو مواد غذایی فاسد در اندیمشک خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان,

عنافچه در این خصوص گفت: با تلاش و بازرسیهای مستمر کارشناسان و بازرسین بهداشت محیط و در راستای اجرای برنامه توسعه و تشدید بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی ، بیش از  ۳۵۰ کیلو مواد غذائی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف ، کشف و معدوم شد.

,

وی در ادامه وی با اشاره به  اینکه در بازدید از مراکز صنفی اندیمشک با واحدهای متخلف برخورد می‌شود، گفت: در این زمینه نیز ۱۸ واحد متخلف شناسایی و به دستگاه ذیربط معرفی شده است.

,

این تعداد شامل۴ واحد ساندویچ فروشی ،۲ واحد غذای بیرون بر ، ۶ واحد عمده فروشی و خواروبار، ۲ واحد بستنی‌فروشی، ، ۳ واحد میوه‌فروشی و ۱ واحد نانوایی بوده است.

,

وی در ادامه با اشاره به لزوم بازرسی های مداوم از مراکز تهیه و توزیع غذا، افزود: در همین راستای،برای بالا بردن سلامت جامعه و سلامت شهروندان بخصوص در ماه مبارک رمضان این بازرسی‌ها بیشتر خواهد شد.

,

عنافچه همچنین در مورد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته که سلامت همه مردم را مورد تهدید قرار می‌دهد، تصریح کرد: شهروندان ، باید در هنگام خرید به تاریخ مصرف کالا و همچنین برچسب تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول توجه جدی داشته باشند.

,

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک سلامت شهروندان را مهمترین وظیفه عنوان کرد و  افزود :با واحدهای عرضه و تولید مواد غذایی غیر استاندارد و تاریخ مصرف گذشته به شدت برخورد خواهد شد .

,

از همشهریان عزیز درخواست می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه‌های بهداشتی موارد را با شماره تلفن ۴۲۶۹۱۲۳۳ مرکز بهداشت این شهرستان و شماره تلفن ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن توسط بازرسان این مرکز مورد بررسی قرار گیرد .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه