اخبار داغ

مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا

لخویا قطر - پرسپولیس ایران؛ زلزله در قطر/ دوئل دوباره گلزنان و قهرمانان

لخویا قطر - پرسپولیس ایران؛ زلزله در قطر/ دوئل دوباره گلزنان و قهرمانان
بازی برگشت تیم لخویا قطر و پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس سه شنبه شب ساعت 23 و 30دقیقه در قطر به مصاف تیم لخویا می رود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید آن هم در حالیکه پرسپولیس تیم برتر میدان بود و شانس های گلزنی را به دست آورد ولی نتوانست از آنها استفاده کند. حتی مهدی طارمی یک ضربه پنالتی را هدر داد تا سرخپوشان بدون برد به بازی برگشت برسند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با این حال برانکو معتقد است تیمش به اندازه لخویا شانس صعود دارد و او به بازیکنان و تیمش اعتقاد دارد. سرخپوشان در بازی سه شنبه با تمام توان بازی خواهند کرد و قطعا برانکو یک بازی هجومی را در دستور کار تیمش قرار می دهد. پرسپولیس در صورت مساوی یک بر یک هم از این مرحله صعود می کند تا به جمع 8 تیم برتر آسیا برسد. کمال کامیابی نیا غایب بزرگ این مسابقه است.

,

مهدی طارمی که یکی از گلزنان برتر لیگ قهرمانان آسیا تا این مرحله است در بازی با لخویا تلاش خواهد کرد تا پنالتی بازی رفت را جبران کند.

,

ظاهرا یوسف العربی آقای گل لخویا که در بازی رفت غایب بود در این مسابقه حضور دارد و برانکو در مورد این بازیکن گفته لخویا با حضور العربی قدرتمندتر خواهد شد اما ما هم پرسپولیس هستیم!

,

بنابراین سه شنبه شب شاهد نبرد دو قهرمان ایران و قطر و همچنین دو آقای گل خواهیم بود. مهدی طارمی در پرسپولیس و العربی در لخویا. 

,

تیم صعود کننده از این بازی در مرحله یک چهارم به مصاف برنده بازی استقلال و العین خواهد رفت. امیدواریم دو تیم استقلال و پرسپولیس به مرحله یک چهارم صعود کنند تا شاهد یک دربی آسیایی در لیگ قهرمانان باشیم.

,

پرسپولیس که  هوادارانش به او لقب زلزله داده اند باید بتوانند قطر را به لرزه درآورند تا صعود کنند اولین گام برای صعود گلزنی به لخویاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه