اخبار داغ

بررسی تاثیر مصطفی تاجزاده در انتخابات ۹۶ ؛

بازگشت "مهندس مشاور" به پروژه های انتخاباتی/ تجربه سناریوی حذف هاشمی در خدمت بقای روحانی

بازگشت "مهندس مشاور" به پروژه های انتخاباتی/ تجربه سناریوی حذف هاشمی در خدمت بقای روحانی
بازگشت مجرم اصلی مهندسی آرا در انتخابات مجلس ششم (پروژه حذف هاشمی) و میدان داری او در کمپین انتخاباتی کاندیدای دولت می تواند حلقه مفقوده رسیدگی به تخلفات در انتخابات اخیر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، قبل از انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بود که در لابه لای سخنان فعالان سیاسی حرف از میدان داری مصطفی تاج زاده در کمپین انتخاباتی حسن روحانی به میان آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

او به واسطه برگزاری انتخاباتهای مهم برای دولت اصلاحات صاحب تجربه هایی بود که از آنها به نیکی یاد نمی شد. اما دولت یازدهم از این تجربیات تاج زاده چه می خواست؟

,

پروژه حذف و تحقیر مرحوم هاشمی در انتخابات

, پروژه حذف و تحقیر مرحوم هاشمی در انتخابات,

مصطفی تاج زاده در اوج دشمنی جریان اصلاحات با مرحوم هاشمی رفسنجانی مسئول ستاد انتخابات کشور در وزارت کشور دولت خاتمی برای اجرای انتخابات مجلس ششمی شد که آیت الله هاشمی از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا و نامزد اصلی نشستن بر کرسی ریاست مجلس بود.

,

پس از برگزاری انتخابات نتایج اعلام شده رضایتمندی مخالفان هاشمی رفسنجانی (اصلاحطلبان) را در پی داشت. هاشمی رفسنجانی در میان سی منتخب اول تهران نفر آخر و در آستانه حذف قرار گرفته بود.

,

پس از وصول گزارشهای متعدد درباره تخلفات دولت اصلاحات در اجرای انتخابات مجلس ششم در تهران، شورای نگهبان درنامه ای به رهبر انقلاب تخلفاتی مانند "مغایرت تعداد تعرفه‌ها و برگ‌های رأی، وجود آرایی که دارای مهر نظارت نیستند، آرایی با دو خط، مغایرت تعداد آرای مردم داخل صندوق با بازشماری مجدد، فقدان فرم که باید داخل صندوق باشد، پارگی لفاف صندوق‌ها، نبودن لاک و مهر بر روی برخی از صندوق‌ها" را به استحضار ایشان رساند.

,

رهبر انقلاب نیز در پاسخ دستور رسیدگی به تخلفات، ابطال صندوق هایی که مخدوش بودن آن محرز بود و برخورد با عاملان اخلال در انتخابات را صادر کردند.

,

بازشماری تنها درصدی از صندوقها تغییرات فاحشی در نتایج به وجود آورد و هاشمی رفسنجانی چندین پله در جدول نتایج شمارش آرا بالا آمد. تاج زاده به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور و آزرمی به عنوان فرماندار وقت تهران که به تفاوتها اذعان کرده بودند با اتهامات متعدد در رابطه با مخدوش کردن انتخابات به حبس و انفصال از خدمت محکوم شدند.

,

بازگشت مهندس مشاور

, بازگشت مهندس مشاور,

تاج زاده در انتخابات اردیبهشت ماه اخیر باز هم میدان دار بود. برخی فیلمها و تصاویر از تعرفه های مهر نشده و... به شکلی جالب توجه با اتهامات او در انتخابات مرموز مجلس ششم مشابهت دارد. او در طول برگزاری انتخاباتی که تخلفات متعددی در رابطه با آن گزارش شده است مشاور ارشد کمپین انتخاباتی کاندیدای منتسب به دولت بود.

,

شورای نگهبان قانون اساسی در حال بررسی گزارش های واصله از تخلفات انتخاباتی است و بدون تردید نظر این نهاد ذیصلاح قانونی برای همه طرفین حاضر در انتخابات فصل الخطاب خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه