اخبار داغ

حاشیه های عجیب لیست امید؛

گریه عارف خبر می دهد از سر درون/ آیا اصلاح طلبان گرفتار پدرخواندگان زورگو شده اند؟

گریه عارف خبر می دهد از سر درون/ آیا اصلاح طلبان گرفتار پدرخواندگان زورگو شده اند؟
توضیحات محمد رضا عارف در خصوص لیست امید شورای شهر تهران و گریه او نشان دهنده یک مشکل جدی در جریان اصلاح طلبی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد،  لیست امید در شهر تهران یکی از پدیده های جدیدی است که در چند انتخابات اخیر به صورت ویژه در دستور کار اصلاح طلبان قرار گرفته است. در انتخابات مجلس شورای اسلامی این لیست به مردم معرفی شد که البته با حاشیه هایی همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

حضور فاطمه حسینی فرزند صفدر حسینی مدیر نجومی بگیر در لیست امید تا میزان بسیار زیادی لیست امید را با حاشیه همراه کرد. 

,

در انتخابات اخیر شورای شهر نیز این لیست از سوی اصلاح طلبان به مردم معرفی شد. با این وجود این سوال مطرح می شود که اعضای لیست امید در شورای شهر که امسال از سوی اصلاح طلبان معرفی شده است را چه کسانی انتخاب کرده اند. 

,

رییس فراکسیون امید در مجلس، که در برابر تناقضات موجود در لیست، اظهارات برخی اعضای شورایعالی مبنی بر دستکاری در امتیازات کاندیداها وجابجایی آنها و همچنین چگونگی انتخاب فهرست 42 نفره پاسخ قانع کننده ای ندارد عصر پنجشنبه در همایش سلامت شهر امید که به میزبانی ناهید خداکرمی ، عضو لیست امید و با حضور تعداد زیادی از شاغلان حرفه ای مامایی در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شده بود، اظهار کرد که خودش نیز بعنوان رییس شورایعالی سیاستگزاری اصلاح طلبان فقط 24 ساعت زودتر از سایرین از لیست 42 نفره مطلع شده است. 

,

عارف که تحت فشار زیادی ناشی از انداختن مسئولیت مهندسی لیست به گردن او قرار دارد، در حین توضیح موضوع دچار گریه شد و در سخنرانی وی چنددقیقه بدلیل گریستن عارف اختلال ایجاد شد. (1) 

,

حال با توجه به این اظهارات عارف این سوال مطرح می شود که مسئولیت اصلی لیست امید با چه کسانی بوده است؟ 

,

آیا دست های پشت پرده موجب شده است که عارف این چنین تحت فشار قرار بگیرد و حتی به گریه بیافتد؟ آیا جریان اصلاح طلبی با پدیده پدرخواندگان زورگویی روبروست که هر آنچه آن ها تعیین کنند دیگر اعضای این جریان باید به آن ها "چَشم" بگویند؟ 

,

هر آنچه در پشت پرده باشد، گریه عارف و سخنان او نشان دهنده یک مشکل جدی در این جریان است و این بدون شک آغازی بر سقوط جریان اصلاح طلب خواهد بود.

,

----------------

,

1-  ماجرای گریه عارف و لیست شورای شهر

, ماجرای گریه عارف و لیست شورای شهر,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه