اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه خبر داد:

اعزام 180 مبلّغ دینی به مناطق روستایی و شهری تربت حیدریه و رشتخوار

اعزام 180 مبلّغ دینی به مناطق روستایی و شهری تربت حیدریه و رشتخوار
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان 180 روحانی و طلبه جهت انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستانهای تربت حیدریه و رشتخوار اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام محمد علی فاطمیان در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار داشت: امسال 60 مبلغ که از سازمان تبلیغات اسلامی حکم دریافت کرده اند بصورت ثابت در طرح هجرت مستقر شده  و  علاوه بر ماه مبارک رمضان در طول سال نیز حضور دائمی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: تمام 93 مبلغ دینی که در سامانه تبلیغ سازمان ثبت نام کردند جهت فعالیت های تبلیغی و فرهنگی ماه رمضان به مناطق روستائی شهرستانهای تربت حیدریه و رشتخوار اعزام شدند.

,

فاطمیان با بیان اینکه 31 مبلغ دینی از حوزه های علمیه قم به این شهرستان امدند، افزود: همه مبلغین اعزامی از قم در مناطق شهری و روستائی تربت حیدریه و رشتخوار تقسیم شدند.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: حدود 250 ائمه جماعات دو شهرستان که به سازمان مراجعه نکرده اند در مساجد و روستاهایی که از قبل مستقر هستند به انجام فعالیت های تبلیغی ماه رمضان خواهند پرداخت.

,

وی به تشریح ویزه برنامه های ماه رمضان در سطح شهرستان تربت حیدریه پرداخت و افزود: این برنامه ها با محوریت مسجد جامع و مزار بی بی حسنیه انجام می شود که بعد از اقامه نماز صبح در محل مسجد جامع تفسیر قرآن توسط امام جمعه تربت حیدریه انجام می شود.

,

فاطمیان بیان داشت: سخنرانی فاضل توانا حجت الاسلام حاتمی از مشهد مقدس بعد از نماز ظهر و عصر در محل مسجد جامع و ساعت 10 شب در بقعه متبرکه بی بی حسنیه از دیگر برنامه های ماه رمضان به شمار می رود.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: علاوه بر این برنامه ها تمامی مساجد سطح شهر برنامه قرائت و تفسیر در ان انجام می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه