اخبار داغ

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه عنوان کرد؛

ضرورت حمایت از خانواده‌های زندانیان/ خطر آسیب‌های اجتماعی در کمین خانواده‌های زندانیان

ضرورت حمایت از خانواده‌های زندانیان/ خطر آسیب‌های اجتماعی در کمین خانواده‌های زندانیان
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه با بیان اینکه خانواده زندانیان نیازمند حمایت هستند اظهار کرد: در صورت حمایت نشدن، دیگر اعضای خانواده هم به سمت جرم کشیده خواهند شد که این زنگ خطری برای جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه،جشن روز نسیم مهر در سالن اجتماعات اتاق اصناف کهگیلویه با حضور مسوولان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه,

عین الله اخوان در این آیین خانواده زندانیان را مصداق بارز فقرا عنوان کرد و افزود: در صورت عدم حمایت از خانواده های زندانیان، شاهد رشد طلاق و افزایش انواع آسیب های اجتماعی درمیان  این خانواده ها خواهیم بود.

,


اخوان با بیان اینکه خانواده زندانیان نیازمند حمایت هستند اظهار کرد: در صورت حمایت نشدن، دیگر اعضای خانواده هم به سمت جرم کشیده خواهند شد که این زنگ خطری برای جامعه است.

, ,
,

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه عنوان کرد: سال گذشته زمینه آزادی ۱۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با مبلغ ۱۲۹ میلیون ریال فراهم شد.

,

, ,


اخوان با بیان اینکه، بالغ بر ۴۶ میلیون ریال سبد کالا تهیه و در اختیار خانواده زندانیان قرار گرفت، از هزینه شدن ۳۰۰ میلیون ریال برای نوشت افزار، برگزاری جشن در زندان و خرید کارت هدیه نوروزی خبر داد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه