اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت:

دولت نه تنها در تولید بلکه در آموزش هم از خارج تاثیر می‌گیرد

دولت نه تنها در تولید بلکه در آموزش هم از خارج تاثیر می‌گیرد
شفیعی گفت: گفت: سند ۲۰۳۰ بیانگر این است که دولت نه تنها در تولید، بلکه در آموزش هم نگاهش به بیرون است و از خارج تاثیر می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ،شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: تا پیش از اینکه حرفی از سند 2030 به میان آورده شود، تصور این بود که دولت تنها در حوزه تولید و اشتغال نگاهش به بیرون از مرزهای کشور است، اما این سند نشان داد که دولت در زمینه آموزش و تعلیم و تربیت هم از خارج تاثیر می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ،شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه , خبرگزاری دانشجو,

 

,

وی با بیان اینکه اگر ما خودمان نتوانیم برای آموزش و پرورش کشورمان تصمیم بگیریم، باید بمیریم؛ چراکه بهتر از این است که به سندی تن دهیم که هیچ منافاتی با فرهنگ و ارزشهای اسلامی در کشورمان ندارد، افزود: هر کشوری باید برای آموزش و پرورش به عنوان مهمترین بخش برنامه داشته باشد؛ که خوشبختانه در کشورمان برنامه های خوبی در این حوزه وجود دارد  و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از جمله این اسناد است؛ متاسفانه نمی دانیم چرا دولت با عدم اعتقاد به این اسناد به کشور ضربه می زند.

,

 

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه حتی کشور فرانسه هم به این علت که سند 2030 با فرهنگ این کشور همخوانی ندارد آن را نپذیرفته است، گفت: وقتی که این سند با فرهنگ فرانسه همخوانی ندارد، آیا با فرهنگ کشور ما که یک کشور اسلامی هستیم، همخوانی دارد؟ این سند با مبانی بنیادی کشورمان همخوانی ندارد اما گویا با مبانی دولت می خواند.

,

 

,

شفیعی با تاکید بر اینکه نظر رهبر معظم انقلاب در مورد سند 2030 فصل الخطاب است و دولت هم باید به آن عمل کند، تصریح کرد: طرفداران تفکر لیبرالیستی و سکولاریستی فهمیده اند که باید به صورت بنیادین، تفکرات خود را از طریق نظام تعلیم و تربیت کشورمان نهادینه کنند و با استفاده سند 2030 به دنبال تحقق این هدف بوده اند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه اگر از اجرای سند 2030 هم جلوگیری شود طرفداران تفکر سکولاریستی و لیبرالیستی که تعداد آنها در بدنه دولت هم کم نیست،به طرق دیگر تلاش خواهند کرد که تفکرات خود را در جامعه نهادینه کنند، تصریح کرد: متاسفانه از حرف تا عمل دولت فاصله زیادی است و به آنچه که به زبان می آورند، عمل نمی کنند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه