اخبار داغ

بیانیه اعتراضی بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام در خصوص سند 2030؛

هدف ازاجرای سند اختیاری 2030 سکولاریزه کردن کشورهای اسلامی است

هدف ازاجرای سند اختیاری 2030 سکولاریزه کردن کشورهای اسلامی است
بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام ضمن ابراز تاسف و شرم از پذیرش این سند، این اقدام را مغایر با اهداف و آرمانهای انقلاب میداند و از نهادهای نظارتی خواستار پیگیری و برخورد با مسئولینی است که قوانین و مقررات کشور را نادیده گرفته و به عزت،شرف و استقلال کشور ضربات جبران ناپذیر وارد میکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از ایلام، بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام در خصوص سند 2030 بیانیه ای اعتراضی به شرح زیر صادر کرد::
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَلَن تَرْضَىٰ عَنکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰ وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ
 
ﻳﻬﻮﺩ ﻭ ﻧﺼﺎﺭﻯ ﻫﺮﮔﺰ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺭﺍﺿﻰ ﻧﻤﻰ  ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺎ ﺁﻧﻜﻪ ﺍﺯ ﺁﻳﻴﻨﺸﺎﻥ ﭘﻴﺮﻭﻯ ﻛﻨﻰ . ﺑﮕﻮ : ﻣﺴﻠﻤﺎ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﺧﺪﺍ ﻓﻘﻂ ﻫﺪﺍﻳﺖ [ ﻭﺍﻗﻌﻰ ] ﺍﺳﺖ  . ﻭ ﺍﮔﺮ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺸﻰ ﻛﻪ [ ﭼﻮﻥ ﻗﺮﺁﻥ ] ﺑﺮﺍﻳﺖ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺯ ﻫﻮﺍ ﻭ ﻫﻮﺱ ﻫﺎﻯ ﺁﻧﺎﻥ ﭘﻴﺮﻭﻯ ﻛﻨﻰ ، ﺍﺯ ﺳﻮﻯ ﺧﺪﺍ ﻫﻴﭻ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﻭ ﻳﺎﻭﺭﻯ ﺑﺮﺍﻯ ﺗﻮ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ . (120) / بقره
 
سند 2030 دارای 59 بند ، 17 هدف اصلی و 169 هدف جزئی دیگر در همه ابعاد فرهنگ و  زندگی یک ملت است.
 
بسیاری از این بند ها و اهداف زیبا و انسانی است و  مستقیما  مغایرتی با دین و فرهنگ  کشور ها ندارد  و لیکن  هدف اصلی از  این سند و دیگر اسناد و تعهدات به این شکل،  سکولاریزه کردن کشورهای دنیا  به خصوص کشور های اسلامی  و تحت کنترل درآوردن  ملت ها و  تثبیت نظام سلطه  است.
 
همان طور که گفته شد، نظام سلطه در نظر دارد  طی یک بازه 15 ساله که  از سال 2015  شروع شده وتا 2030 ادامه دارد  به تدریج فرهنگ و سبک زندگی منحط غربی را جایگزین  فرهنگ و ارزش های اصیل و فطری اسلامی و انسانی کند و به اسم مبارزه با فقر ، مبارزه با فساد ، حقوق بشر ، حفظ محیط زیست و  آزادی، انسان ها و ملت ها  را اسیر و برده و رام خویش کند.
 
بدون شک پذیرش چنین عهدنامه ها و اسنادی زیر سؤال بردن استقلال فرهنگی کشور است ، اگر این سند بخواهد در کشور اجرا شود ما هرساله باید تمامی اطلاعات و ریز برنامه ریزی های نظام آموزشی خود را در اختیار سازمان ملل و یونسکو قراردهیم ، سازمانی که وابستگی آن به آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها بر همگان اثبات شده است،  این  یعنی با دست خود و با هزینه خود برای دشمنان ملت جاسوسی کنیم و آنها را بر فرهنگ و نظام آموزشی خود مسلط کنیم.
 
وخدا میداند که اگر هوشیاری و  دقت نظر مقام معظم رهبری در  مورد این سند  و اخطار و تذکرات ایشان نبود ، نظام آموزشی ما و دین و فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی در کشور به چه  سمت و سویی کشیده می شد؟؟
 
 
آنچه مایه تأسف است آن است که چرا مسئولان ما زیر بار چنین تعهد و سند ذلت بار و ننگینی رفته اند و با آن که گفته شده است ملت ها در پذیرش و اجرای  چنین سندی اختیار
دارند،  آن را پذیرفته و به طور پنهانی در کشور در حال اجرا میباشد ؟؟
 
پیش دستی کشور ما در پذیرش و اجرای این سند  نیز جالب توجه است ، به گونه ای که  هنوز هیچ یک از کشورها در  آسیا و در اقیانوسیه  هیچ قدمی در جهت اجرای آن برنداشته اند ، اما در کشور ما به صورت داوطلبانه  اجرا میشود .
 
 
در وزارت آموزش و پرورش چندین کارگروه برای  اجرای آن تشکیل میشود و  در بعضی نقاط کشور  حتی اجرا میشود، این در حالی است که  این سند  نه در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و نه در اختیار شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو نهادی که وظیفه بررسی و تأیید این سند و سایر تعهدات بین المللی را برعهده دارند .
 
چگونه میشود که نمایندگان مجلس و نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی از وجود چنین سندی  اظهار بی اطلاعی میکنند و  همزمان آن سند در  کشور در حال ریشه کن کردن دین و  فرهنگ اسلامی است ؟
 
و جالب تر اینکه  طرح تحول  آموزش و پرورش چندین سال است که از سوی متخصصین و کارشناسان فرهنگی  تدوین و طراحی شده است و به تصویب نهاد های ذیربط رسیده است اما دولت محترم و مسئولان این امر  اقدامی در جهت اجرای آن انجام نداده اند.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام  ضمن ابراز تاسف و  بیان شرم از پذیرش  این سند،  این اقدام  را مغایر با اهداف و آرمانهای انقلاب و جمهوری اسلامی ایران میداند ، ملت ایران هیچگاه تسلیم چنین تعهدات ننگین و خفت باری نمیشود.
 
و از نهاد های نظارتی خواستار پیگیری و برخورد با مسئولینی است که  قوانین و مقررات کشور را نادیده گرفته و به عزت و شرف و استقلال کشور ضربات جبران ناپذیر وارد میکنند.
 
 
بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه