اخبار داغ

تجمع مالباختگان رباط کریمی مقابل موسسه اعتباری آرمان+تصاویر

تجمع مالباختگان رباط کریمی مقابل موسسه اعتباری آرمان+تصاویر
طی روزهای متوالی سپرده گذاران موسسه اعتباری آرمان در شهر رباط کریم مقابل شعبه این موسسه تجمع و خواستار برگشت مالهایشان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رباط نیوز، صبح امروز و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان مردم در برابر سیاست‌های پولی موسسه اعتباری آرمان در شهر رباط کریم دست به تجمع زدند، آنها طلبکاران این موسسه هستند که اغلب ۷۰یا ۸۰ میلیون از هزینه های زندگی اشان را در این موسسه اعتباری سپرده گذاری کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

موسسه اعتباری آرمان در دیگر شهرهای کشور نیز با مشکل مواجه شده و توان پاسخگویی به مشتریان اش را ندارد، با توجه به این که مسئولان این موسسه در رباط کریم هفته گذشته به مردم قول برگشت پولهایشان را داده بودند اما طلبکاران این موسسه معتقدند که از آن روز هیچ گونه توجهی به خواسته آنها نشده است.

,

یکی از این شهروندان به خبرنگار ما چنین گفت: ۴۲ میلیون پول خانه ام را در این موسسه سپرده گذاری کردم و حالا این چنین بلایی برسرما آمده است و نمی دانم چگونه می خواهم صاحبخانه شوم.

,

او می گوید: ما برای رسیدن به این پولها رنج بسیاری کشیده ایم واز حق مان نمی گذریم.

,

یکی دیگر از طلبکاران این موسسه مالی اعتباری که جوانی ۳۰ ساله بود می گوید: ۸۰ میلیون از سرمایه زندگی ام را به این موسسه سپردم تا از سودبانکی آن بتوانم زخمی از زندگی هایم را ترمیم کنم اما حتی یک ریال از سودم را ندادند و حالا پولمان را نیز نمی دهند.

,

یکی از شهروندان که آفتاب صورت او را نیز سوزانده بود می گوید: دار و ندارم را در شهرستان فروختم و تبدیل به پول کردم و آن را در اینجا سپرده گذاری کردم که حالا هیچ کسی هم پاسخ ما را نمی دهد. می خواستم وام بگیرم و اگر پولمان را ندهد بیچاره می شویم.

,

این شهروندان که حالا مصداق مالباختگان را می توان برای آن ها به کار برد بارها به شعب اصلی آرمان در تهران مراجعه کرده اند و تاکنون هیچ نتیجه ای حاصل نشده است، آنها می گویند سال گذشته نیز این موسسه اعتباری در رباط کریم مدتی را تعطیل بود.

,

این موسسه اعتباری از چهارشنبه هفته گذشته به صورت ناگهانی و بدون هیچ اطلاع قبلی تعطیل و سپرده های مردم در آنجا محبوس شد، مردم نیز در اعتراض به این موضوع در برابر شعبه این موسسه در بلوار امام خمینی(ره) رباط کریم تجمع و خواستار برگشت سپرده هایشان شدند.

,

با توجه به این که این موسسه در شهرهای دیگر نتوانسته بدهی های مردم را پرداخت کند باید دید مردم رباط کریم می توانند به پول هایشان برسند یا خیر؟ ایا موسسه اعتباری آرمان و مسئولان دولتی می توانند چاره ای برای حل این موضوع بیاندیشند.

,

اما دادستان رباط کریم در پی تجمع اعتراضی مالبختگان موسسه مالی اعتباری آرمان در این شهرستان عنوان کرد: به دنبال تجمع جمعی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و  اعتباری آرمان در شهرستان رباط کریم،حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور دادستان این شهرستان از پیگیری جدی این پرونده و رسیدگی به وضعیت مالباختگان خبر داد.

,

جمعی از مالبختگان موسسه مالی اعتباری آرمان در شهرستان رباط کریم به نشانه اعتراض در مقابل این موسسه تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده هایشان شدند.

,

دادستان رباط کریم گفت: موسسه اعتباری آرمان بیش از ۵ هزار عضو دارد و تلاش دستگاه قضایی بر این است که وضعیت سپرده‎گذاران از طریق مذاکره حل و فصل شود.

,

وی ادامه داد: در دادسرای رباط کریم با حدود ۲۰ نفر از نمایندگان سپرده گذاران موسسه آرمان جلسه‎ای با حضور رئیس دادگستری این شهرستان برگزار و اجماع حاصل شد که پرونده به صورت غیر قضایی و با تزریق پول از بانک مرکزی حل و فصل و از طریق مذاکره حقوق مردم به آنها بازگردانده شود.

,

حجت‎الاسلام والمسلمین قاسم پور در پایان تصریح کرد: طبق گفته فرماندار شهرستان رباط کریم در جلسه امروز شورای تامین، مقرر شد بانک اقتصاد نوین به عنوان پشتیبان موسسه آرمان ودیعه‏‌ها و سپرده‎های مردم را به تدریج پرداخت کند.

,

, , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه