اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب مطرح کرد:

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان
فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: گشت های خودرویی وپیاده انتظامی شهرستان درایام ماه مبارک رمضان درسطح شهر فعال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پلیس انتظامی در ایام ماه ضیافت الهی، برخورد با روزه خواری در ملاء عام در دستور کار قرار داده و بر اساس شرح وظایف با افراد متخلف برخورد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی سرپل ذ هاب با تاکید برضرورت رعایت شئون ماه مبارک رمضان ازسوی شهروندان و واحدهای پذیرایی و اغذیه فروشی ها، تصریح کرد: گشت های خودرویی و پیاده انتظامی به دو صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر، پارک ها و تفرجگاه ها فعال است و با افراد خاطی برخورد می کند.

,

 

,

وی پیشگیری از وقوع جرایم، برخورد با روزه خواران در ملاء عام، تامین امنیت لازم برای  روزه داران در شب های قدر و راهپیمایی روز قدس و نماز عیدفطر، اتخاد تمهیدات لازم برای جلوگیری از فعالیت های واحد های صنفی در طول روز به صورت غیر مجاز و افزایش گشت های انتظامی را از برنامه های ویژه نیروی انتظامی درایام ماه رمضان عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه