اخبار داغ

دبیر ستاد ارتحال امام (ره) در خلیل‌آباد مطرح کرد؛

ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خلیل‌آباد

ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خلیل‌آباد
دبیر ستاد ارتحال امام (ره) در خلیل‌آباد از برگزاری ویژه‌برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و همچنین قیام 15 خرداد در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین کیانی در گفت‌وگو با یار خراسانی اظهار داشت: همه ما وظیفه‌داریم تا شخصیت والای امام خمینی (ره) را به جامعه مخصوصاً نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی برگزاری برنامه‌های خوب و هدفمند را در جهت معرفی شخصیت امام (ره) مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در شهرستان خلیل‌آباد باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزارمی‌شود.

,

دبیر ستاد ارتحال امام (ره) در خلیل‌آباد بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در همه جای دنیا با نام امام خمینی (ره) گره‌خورده است، تصریح کرد: نسل‌های بعد از انقلاب باید با مکتب امام (ره) و دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

,

وی در ادامه از عدم اعزام کاروان ارتحال امام (ره) خبر داد و عنوان کرد: با توجه به تقارن 14 خرداد سالروز ارتحال امام (ره) با ماه مبارک رمضان و درنتیجه عدم اعزام عاشقان روح‌الله به حرم مطهر امام راحل تمام تلاش خود را در جهت هر چه باشکوه برگزار کردن این مراسم انجام خواهیم داد.

,

کیانی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) در خلیل‌آباد، اذعان کرد: ترویج و نشر وصیت‌نامه سیاسی – الهی امام راحل عظیم‌الشأن و صحیفه نور در این ایام برنامه‌ریزی‌شده و از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه شهرستان نیز در راستای اجرای این برنامه بهره خواهیم برد.

,

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی و همایش‌های تبیینی و تبلیغات گسترده محیطی از فرمایشات گهربار امام (ره)، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس با محوریت شخصیت امام راحل و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از وصیت‌نامه حضرت امام (ره) از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) است.

,

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلیل‌آباد در پایان ضمن قدردانی از همکاری همه مسئولان تأکید کرد: مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) روز شنبه 13 خرداد 96 ساعت 18 الی 20 در محل حسینیه حسینی شهر خلیل‌آباد همراه با تلاوت قران، مرثیه‌خوانی و سخنرانی برگزار خواهد شد و از عموم همشهریان عزیز دعوت می‌شود در این مراسم باشکوه شرکت نمایند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه