اخبار داغ

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک دربطری نوشابه

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک دربطری نوشابه
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران از کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک که در بطری های نوشابه جاسازی شده بود، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میزان، سرهنگ علی سلیم پور گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی براینکه فردی اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران می‌کند و به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و به باغی در غرب استان تهران منتقل کرده است، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سرانجام باغ مورد نظر را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد باغ شدند.
,
 
,
سرهنگ سلیم پور با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی پارک شده در داخل باغ ۱۰۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که در ۴۹ بطری نوشابه در داخل باک خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.
,
 
,
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس اعتراف کرد که این محموله را در یکی از استان‌های شرقی کشور بارگیری و قصد توزیع آن را در شهرستان‌های غرب استان تهران داشتم که با هوشیاری ماموران موفق نشدم.
,
 
,
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات سه دستگاه خودرو توقیف شد، گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه