اخبار داغ

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

رفتار روحانی در انتخابات ناجوانمردانه بود

رفتار روحانی در انتخابات ناجوانمردانه بود
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رفتاری که روحانی در انتخابات ریاست جمهوری انجام داد، رفتاری ناجوانمردانه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با مشهد پیام اظهار کرد: روحانی در چهار سال قبل وعده‌های بسیاری به مردم داده بود، ولی نتوانست به این وعده‌ها تحقق ببخشد، از وعده دادن گزارش  100 روزه به مردم تا رفع مشکلات متعدد در بحث موضوع برجام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام ,

 

,

 وی تصریح کرد: برجام مهمترین دستاورد دولت روحانی در چهار سال اخیر بوده بطوریکه وی به مردم قول داده بود تا با امضای برجام تمامی تحریم‌های بانکی، اقتصادی و غیره بر طرف شود.

,

 

,

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: روحانی با وعده‌های خود به مردم در رابطه با برجام مشخص کرد که این صحبت‌ها بر  مبنای خوشحالی بوده؛ این ساده لویی باعث شد در مقابل طرف غربی تحریم‌ها و فشارها را علیه ایران افزایش دهد.

,

 

,

حجت الاسلام  پژمانفر با اشاره به عدم اجرای تعهدات طرف غربی در برجام، گفت: طرف غربی هیچ یک از تعهدات خود را اجرایی نکرد در نتیجه نه تنها هیج یک از مشکلات حل نشد، بلکه بر مشکلات مردم نیز اضافه شد.

,

 

,

وی در رابطه با رفتار روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: روحانی در این دوره می‌خواست بر هر مبنایی شده رئیس جمهور شود به همین دلیل دست به اقدامات هنجار شکنانه علیه نظام کشور زد.

,

 

,

حجت الاسلام پژمانفردر ادامه گفت: فضایی که روحانی در ایام انتخابات ایجاد کرد نوعی رقیب هراسی در بین مردم بود بطوریکه در بین آحاد مردم القا کرده بود چنانچه روحانی رای نیاورد ایران مورد تهاجم نظامی قرار می‌گیرد، این رفتار روحانی ناجوانمردانه بود.

,

 

,

وی با اشاره به سوء استفاده‌های انتخاباتی روحانی، گفت: سوءاستفاده‌های بسیاری در این مدت توسط روحانی در بحث انتخابات ریاست جمهوری شد که پول پاشی در سطح کشور، استفاده از تمامی ظرفیت‌های دولتی و عدم توزیع تعرفه در بسیاری از روستاها و شهرهای کوچک از جمله این سوءاستفاده‌ها بود.

,

 

,

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس  تصریح کرد: فشارهایی دولت به روستاها و شهرهای کوچک وارد کرد و گفته شده بود چنانچه رای به روحانی ندهید با مشکلاتی مواجه خواهید شد.  

,

 

,

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به اقداماتی که روحانی باید در این دوره انجام دهد، یادآور شد: امروز روحانی باید به مسائل اصلی کشور بپردازد و حل معیشت و مشکلات و رفع بیکاری را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه