اخبار داغ

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد؛

اعزام ۶۰۰ مبلغ خواهر به شهرستان‌‍‌های خراسان رضوی

اعزام ۶۰۰ مبلغ خواهر به شهرستان‌‍‌های خراسان رضوی
مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اعزام 600 نفر مبلغه در ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: 100 نفر از این مبلغات جهت تبلیغ در سطح مشهد و روستاهای اطراف به‌کارگیری خواهند شد و 500 نفر نیز به کار تبلیغ در سایر شهرهای استان می‌پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسینعلی رحمتی، مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفتگو با گوهرشادنیوز ،از اعزام 600 نفر مبلغه در ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: 100 نفر از این مبلغات جهت تبلیغ در سطح مشهد و روستاهای اطراف به‌کارگیری خواهند شد و 500 نفر نیز به کار تبلیغ در سایر شهرهای استان می‌پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گوهرشادنیوز , گوهرشادنیوز, 600, 100, به‌کارگیری, 500, به, , کار, می‌پردازند,

افزایش 50 درصدی اعزام‌ها نسبت به سال گذشته

, افزایش 50 درصدی اعزام‌ها نسبت به سال گذشته, 50,

وی از افزایش 50 درصدی اعزام مبلغات در سطح مشهد خبر داد و گفت: در حالی که سال گذشته 50 مبلغ خواهر در سطح مشهد مشغول به فعالیت بودند پیش بینی امسال افزایش بیش از 100 نفر خواهد بود.

, 50, در, , حالی, , که, 50, پیش, , بینی, 100,

مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه اکثر این خواهران مبلغ، در همایش طلایه دار شهرستان‌ها و استان حضور داشته‌اند، افزود: امسال نیز این همایش قبل ماه مبارک رمضان با حضور جمع کثیری از مبلغین و مبلغات برگزار شد و ضمن این همایش توجیهات لازم  توسط اساتید خبره حوزه علمیه مشهد انجام شد.

, با, , بیان, طلایه, , دار, شهرستان‌ها, حضور, , داشته‌اند, و,

وی با اشاره به سابقه و تجربه تبلیغی مبلغان و مبلغات اظهار داشت: همه کسانی که برای کار تبلیغ عزام می شود قبلاً دوره های تخصصی یا عمومی تبلیغ را گذرانده اند.

,

حجت الاسلام رحمتی با اشاره به برنامه‌های این مبلغین در ماه رمضان گفت: بحث تفسیر حدید، ترویج سبک زندگی اسلامی و همچنین مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن اهم سرفصل‌هایی است که مبلغان به آنها خواهند پرداخت.

, برنامه‌های, هجمه‌های, سرفصل‌هایی,

شرایط پذیرش مبلغ/اهم فعالیت‌های مبلغان در ماه رمضان

, شرایط پذیرش مبلغ/اهم فعالیت‌های مبلغان در ماه رمضان, فعالیت‌های,

مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در خصوص چگونگی انتخاب مبلغین و مبلغات گفت: خواهران و برادران حوزی به شرط داشتن سطح دو حوزه، با مراجعه به سایت سجام سازمان تبلیغات کشور  ثبت نام کرده و کد موقت دریافت می‌کنند سپس با تحویل آن به سازمان تبلیغات شهرستان خود مراحل ثبت نام قطعی را طی می‌کنند.

, حوزی, به, , شرط, دو, ثبت, , نام, می‌کنند, ثبت, , نام, می‌کنند,

 

,

حجت الاسلام رحمتی درباره اهم فعالیت‌های این مبلّغان گفت: برگزاری جلسات تفسیر قرآن، طرح احکام متنابه، آموزش احکام و اخلاق، سبک زندگی دینی و ارائه مشاوره مذهبی و پاسخ به سؤالات دینی بانواناز جمله برنامه‌هایی است که خانم‌های مبلغه طی ماه رمضان به آنها خواهند پرداخت.

, حجت, , الاسلام, فعالیت‌های, متنابه, بانواناز, برنامه‌هایی, خانم‌های,

اعزام مبلغ با هدف ترویج فرهنگ دینی صورت می‌گیرد

, اعزام مبلغ با هدف ترویج فرهنگ دینی صورت می‌گیرد, با, , هدف, می‌گیرد,


وی بیان اینکه اعزام‌ها با هدف ترویج فرهنگ دینی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این مبلغان بنا به دعوت و با همکاری مراکز مختلف تبلیغی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، دفاتر ائمه جمعه، شوراهای اسلامی روستاها، هیات امنای مساجد و هیئات مذهبی بانوان، پایگاه‌های بسیج و ... به فعالیت تبلیغی مشغول هستند و فعالیت‌های آنان از سوی 22 نفر از رابطین تعیین شده از سوی این اداره، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

,
, با, , هدف, می‌گیرد, از, , جمله, هیات, هیئات, پایگاه‌های, فعالیت‌های, 22, تعیین, , شده,

مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در خصوص فرایند اعزام مبلغان گفت: بر اساس تقاضاهایی که از هیآت مذهبی، مدارس، مساجد و اهالی روستاها می‌رسد و  یا براساس تقاضای خود مبلغه و احساس نیاز وی برای حضور در جایی، خواهران مبلغ اعزم می‌شوند.

, هیآت, می‌رسد, براساس, در, , جایی, اعزم, می‌شوند,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه