اخبار داغ

پای گیلاس هم به بازار مازندران باز شد +قیمت

پای گیلاس هم به بازار مازندران باز شد +قیمت
پس از نوبرانه‌هایی نظیر گوجه سبز، هلو، توت فرنگی و زردآلو، این‌بار پای گیلاس نیز به بازار میوه مازندران باز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ،پس از نوبرانه‌هایی نظیر گوجه سبز، هلو، توت فرنگی و زردآلو، این‌بار پای گیلاس نیز به بازار میوه مازندران باز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

گیلاس پیش‌رس که در هفته‌های اخیر به بازار مازندران رسیده بود، به‌دلیل طعم نامطلوب و تلخی، با قیمت 5 هزار تومان در میادین میوه استان به فروش می‌رسید.

پس از گذشت زمان و رسیدن گیلاس نوبرانه به میادین استان، این میوه در روزهای نخست با قیمت 25 هزار تومان به خرده فروشی‌ها عرضه می‌شد که پس از افتادن تب‌وتاب آن که در پی ورود گسترده‌تر این میوه به میادین و به تعادل رسیدن عرضه و تقاضا، این روزها با قیمت 15 هزار تومان در میادین استان به فروش می‌رسد.

امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص قیمت و تأمین سایر میوه‌ها در میادین استان گفت: در حال حاضر، هیچ کمبودی در تأمین میوه در استان نداریم و قیمت‌ها نیز از وضعیت مطلوب و متعادلی برخوردار است.

وی در خصوص قیمت سایر میوه‌های بهاری در میادین میوه اظهار کرد: هم اکنون قیمت زردآلو 6 تا 8 هزار و 500 تومان، هلو داوودی 4 تا 7 هزار تومان، آلوچه شهریاری 8 هزار تومان و آلوچه محلی 3 هزار و 500 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در خصوص قیمت سایر میوه‌ها و صیفی‌جات پرمصرف در ماه رمضان، اذعان کرد: قیمت خیار محلی 2 هزار و 700 تومان، گوجه یک‌هزار تومان، سیب‌زمینی گرگان یک‌هزار و 500 تومان و پیاز سفید 2 هزار و 200 تومان است.

قیمت سیب زرد و قرمز که در روزهای پایانی فصل این میوه قرار گرفته‌ایم، به‌ترتیب 5 و 4 هزار و 500 تومان است. مقادیر فوق با سود 15 تا 30 درصدی از قیمت خرید در خرده‌فروشی‌های استان در حال عرضه است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه