اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار خبر داد؛

276 جلسه قرآنی در ماه مبارک رمضان در رشتخوار برگزار می شود

276 جلسه قرآنی در ماه مبارک رمضان در رشتخوار برگزار می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشخوار از برگزاری بیش از 276 جلسه قرآنی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، مهدی یپرم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با فعالیت جلسات قرانی در سطح این شهرستان گفت: بیش از 276 جلسه قرآنی در منازل، مساجد و تکایای سطح شهر و روستاهای شهرستان رشتخوار در دو حوزه خواهران و برادران در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت جزء خوانی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

وی در ادامه اظهار داشت: 2 موسسه قران و عترت و یک ستاد فعالیت‌های قرانی در ماه مبارک رمضان در سطح ۱ و ۲ برنامه‌های قرآنی خواهند داشت.

,

یپرم با اشاره به اینکه 276 جلسه قرآنی در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان رشتخوار برنامه جزء خوانی خواهند داشت، گفت: از این تعداد 42 جلسه در شهر رشتخوار و حدود 30 جلسه در شهر جنگل برگزار می‌شود.

,

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه قران و عترت به مدت یک هفته در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: علاقه‌مندان علاوه بر بازدید از نمایشگاه قران و عترت در سطح شهرستان می‌توانند، از 12 تا 1 خرداد از نمایشگاه بین‌المللی قران و عترت در حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس نیز بازدید به عمل‌آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه