اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی:

برای رفع بیکاری باید همه دستگاه‌ها تلاش کنند

برای رفع بیکاری باید همه دستگاه‌ها تلاش کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: زمانی می‌توانیم وضعیت اشتغال را به میزان نرمال برسانیم که همه دستگاه ها برای رفع بیکاری تلاش کنیم و گام های موثری برداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، بی بی عصمت سرفرازی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی نیز بیان کرد: در شرایط کنونی، بیکاری از مهم ترین دغدغه های خانواده ها و مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان اینکه حضور نسل جوان در جامعه باعث نشاط و پویایی آن ها می شود، افزود: باید برنامه ریزی هایی برای حضور جوانان در عرزصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی انجام شود.

,

 

,

سرفرازی اظهارکرد: طی سال های 85 تا 91 کشور به لحاظ درآمدی وضعیت خوبی داشته اما به طور مطلوبی به امر اشتغال نپرداخته است.

,

 

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: باید همه ما در راستای اشتغال‌زایی تلاش کنیم.

,

 

,

وی ادامه داد: زمانی می توانیم وضعیت اشتغال را به میزان نرمال برسانیم که همه دستگاه ها برای رفع بیکاری تلاش کنیم و گام های موثری برداریم.

,

 

,

سرفرازی با بیان اینکه باید با استفاده از امکانات موجود اشتغال‌زایی کنیم، افزود: آنچه در خراسان جنوبی باید مد نظر قرار گیرد، توجه به تسهیلات و امکانات موجود برای اشتغال زایی است.

,

 

,

وی خواستار همکاری مردم در اجرای طرح های اشتغالزایی شد و اظهار کرد: مشارکت مردمی در اجرای سیاست ها بسیار مهم بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

محمد سنجری، مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی  صبح دوشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: طرح تکاپو، طرح توسعه کسب و کار و توسعه پایدار است که با مصوبه شورای عالی اشتغال کشور و با همکاری صندوق توسعه صنعتی جهانی با هدف سرمایه گذاری نرخ اشتغال برای قشر ضعیف و کم درآمد است.

,

 

,

وی با اشاره به شعار سال جاری بیان کرد: در راستای اجرایی‌کردن این شعار چند طرح اشتغال زایی شامل مهارت آموزی در محیط کارگاهی و طرح تکاپو طی سال جاری در استان اجرایی می شود.

,

 

,

سنجری از اجرای طرح تکاپو طی دو ماه آینده در استان خبر داد و گفت: این طرح ها به ایجاد اشتغال برای جوانان کمک شایانی می کند.

,

 

,

وی با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار بیان کرد: مهارت آموزان این طرح طی دوره های آموزشی مشمول قانون کار و تامین اجتماعی نیستند.

,

 

,

سنجری ادامه داد: اداره کل فنی و حرفه ای استان به منظور حمایت های ناشی از کار، تحت پوشش بیمه مسئولت بدنی هستند.

,

 

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهارکرد: با توجه به بسته حمایتی اشتغال پایدار، باید اطلاعات فرصت های شغلی را دقیق در سامانه رصد ثبت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه