اخبار داغ

دومینوی تغییر در صندوق رای شوراهای شهر استان اردبیل

دومینوی تغییر در صندوق رای شوراهای شهر استان اردبیل
باید منتظر ماند و دید که دومینوی "تغییر" در نتایج انتخابات شوراهای شهر استان اردبیل تا کی ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، یکی از شعارهای طرفداران نامزد اصلی دولت در انتخابات ریاست جمهوری "دوباره روحانی" و "نه به تغییر" بود، این درحالی است که طرفداران رقیب روحانی "آری به تغییر" را در صدر شعارهای خود قرار داده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

اما این روزها واژه "تغییر"در انتخابات شوراهای شهر استان اردبیل بار معنایی متفاوتی پیدا کرده است به این صورت که پس از شمارش صندوق‌های رای شورای شهر اردبیل، اسامی 11 عضو اصلی از سوی رئیس ستاد انتخابات استان به افکار عمومی اعلام شد اما به یکباره و در کمتر از 24 ساعت این مقام مسئول آنچه که آن را نتیجه نهایی انتخابات خواند، اعلام کرد که ردیف یازدهم با دوازدهم (علی البدل) درلیست تغییر کرده است!
این رفتار رئیس ستاد انتخابات استان موجب اعتراض گروهی کاندیداهای شورای شهر اردبیل و ادعای تخلف در شمارش،تجمیع و تطبیق آرای صندوق های رای شد و در نتیجه مقرر شد تا صندوق ها بازشماری شود که هر چند دیروز فرماندار اردبیل به طور غیررسمی اعلام کرد که تغییری صورت نگرفته اما با این حال، اخبار حاکی از آن است که با پافشاری معترضین و نیز سربازرسی هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان، بازشماری ادامه دارد.
اما "تغییر" عجیب در شمارش آرا در استان به انتخابات شورای شهر مشگین شهر مربوط می‌شود که دیروز علی رحیمی‌زاد فرماندار شهرستان مشگین‌شهر اعلام کرد که پس از بازشماری تعدادی از صندوق‌های آراء نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی مشگین‌شهر تغییر یافت! به طوری  که بنا به گفته وی طبق لیست منتشر شده، نفر هفتم از اعضای اصلی با نفر نخست لیست اعضای علی‌البدل جابجا شده و یک جابجایی دیگر بین نفر دوم و سوم لیست اعضای علی البدل انجام شد.
باید منتظر ماند و دید که دومینوی "تغییر" در نتایج انتخابات شوراهای شهر استان اردبیل تا کی ادامه خواهد داشت.

,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه