اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی مشگین‌شهر:

خدمات شهری برون سپاری می‌شود

خدمات شهری برون سپاری می‌شود
رئیس شورای اسلامی مشگین‌شهر گفت: خدمات شهری در مشگین‌شهر برون سپاری می‌شود تا کارها به نحو احسن انجام گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین،اکبر تقی زاده رئیس شورای اسلامی مشگین‌شهر با بیان اینکه شهرداری با بدهی های میلیاردی دسته و پنجه نرم می‌کند گفت: خوشبختانه با حضور خیرجو در شهرداری مشگین‌شهر بخشی از هزینه‌های اضافی شهرداری مدیریت شده و در جریان آن بخشی از بدهی‌های شهرداری نیز کاهش یافته است اما با وجود این شهرداری شهر نیازمند درآمد پایدار است تا بتواند از بدهی هایی که از دوره های گذشته به یادگار مانده خلاص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وی در خصوص مدیریت بدهی های شهرداری گفت: مجتمع الماس غرب که با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده بود، می‌توانست شهرداری را از وضعیت موجود نجات دهد اما متاسفانه این مجتمع نیز به علت رکود بازار، نتوانسته دآمدی برای شهرداری داشته باشد.

,

 

,

رئیس شورای شهر مشگین شهر تاکید کرد: در دوره های گذشته جدول گذاری بی رویه و همچنین جابجایی درآمد cng شهرداری موجب شده است بدهی شهرداری انباشته شده و به مرور زمان افزایش یابد.

,

 

,

تقی زاده مهمترین عامل عدم موفقیت شورای شهر را ورود به کارهای جزئی عنوان کرد و گفت: در انتخابات باید افرادی که دارای برنامه قوی برای مدیریت شهر هستند روی کار آیند و از ورود به کارهای جزئی خودداری شود.

,

 

,

وی در خصوص مشکلات شهری گفت: تا زمانی که برخی از کارهای شهرداری به بخش خصوصی واگذار نشود مشکلات شهری برجای خود باقی می‌ماند لذا در حال حاضر مشگین‌شهر به چهار ناحیه تقسیم بندی شده و این امر موجب ایجاد رقابت بین نواحی شده است و کارها به سرعت در حال پیش روی است.

,

 

,

رئیس شورای اسلامی مشگین‌شهر در خصوص بزرگترین میدان شهرستان که در حال حاضر به نصف کاهش یافته است گفت: این میدان با تصویب شورای ترافیک شهرستان و به تایید استانداری اردبیل عملیاتی شده است اما در روند اجرای کار با مشکل محدوده مواجه شدیم و بخشی از مسیر نیز فعلاً تملک نشده است.

,

 

,

وی تاکید کرد: در خصوص بزرگی و یا کوچکی میدان نیز شورای شهر در این راستا هیچ مسئولیتی نداشته بلکه شهرداری تنها مصوبه شورای ترافیک شهرستان را عملیاتی کرده است.

,

 

,

تقی‌زاده در خصوص ادامه عملیات عمرانی میدان ورودی شهر گفت: شهرداری و شورای شهر به دنبال اجرای عملیات عمرانی است اما کمسیون تطبیق مخالفت کرده است که باید در جلسه حل اختلاف استان بررسی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه