اخبار داغ

2 آلیشکار کلاله ای مجوز شرکت در مسابقات جهانی را بدست آوردند

2 آلیشکار کلاله ای مجوز شرکت در مسابقات جهانی را بدست آوردند
از 5 آلیشکار اعزامی از شهرستان کلاله به مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی این رشته، 2 نفر مجوز حضور در مسابقات را بدست آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، مسابقات انتخابی تیم ملی آلیش جهت شرکت در مسابقات جهانی این رشته در لهستان در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار شد.

, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، مسابقات انتخابی تیم ملی آلیش جهت شرکت در مسابقات جهانی این رشته در لهستان در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار شد., به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، مسابقات انتخابی تیم ملی آلیش جهت شرکت در مسابقات جهانی این رشته در لهستان در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار شد., شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

در این مسابقات 5 نفر از شهرستان کلاله حضور داشتند که در نهایت داوود عوض زاده در وزن 90 کیلیوگرم و علی خلیلی در وزن 57 کیلوگرم به ترتیب مقام های اول و دوم را بدست آوردند.

, در این مسابقات 5 نفر از شهرستان کلاله حضور داشتند که در نهایت داوود عوض زاده در وزن 90 کیلیوگرم و علی خلیلی در وزن 57 کیلوگرم به ترتیب مقام های اول و دوم را بدست آوردند., در این مسابقات 5 نفر از شهرستان کلاله حضور داشتند که در نهایت داوود عوض زاده در وزن 90 کیلیوگرم و علی خلیلی در وزن 57 کیلوگرم به ترتیب مقام های اول و دوم را بدست آوردند.,

alishlahestan

, alishlahestan, alishlahestan,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه