اخبار داغ

اعتراف فرماندارگچساران به ضعف مدیران درجذب اعتبارات عمرانی

اعتراف فرماندارگچساران به ضعف مدیران درجذب اعتبارات عمرانی
فرماندارگچساران گفت:تا پایان تیرماه سال جاری دستگاه های اجرایی این شهرستان باید نسبت به جذب اعتبارات خود اقدام کنند که برخی مدیران اجرایی گچساران در زمینه جذب اعتبارات با فرمانداری این شهرستان همکاری لازم را انجام نمی دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران در نشست شورای اداری در خصوص اعتبارات 2درصد نفت این شهرستان گفت:میزان اعتبارات ۲ درصد نفت کهگیلویه و بویراحمد در بوجه ۹۶ یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان اعتبارات بیش از یکهزار و ۱۳۰میلیارد ریال معادل یک سوم آن به شهرستان های گچساران و بهمئی اختصاص داده خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب,

وی افزود:بیش از یک هزار میلیارد ریال از این میزان اعتبارات به گچساران اختصاص خواهد یافت و این درحالی است که درسال گذشته میزان اعتبارات ۲ درصد نفت این شهرستان ۳۷۰ میلیارد بوده که ۷۰ درصد از این میزان اعتبار جذب شد.

, .,

فرماندارگچساران اظهارکرد: بیش از ۴۳ درصد از اعتبارات عمرانی استانی و۷۰ درصد اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز سال گذشته این شهرستان تاکنون جذب شده است وبیش از ۴۸۰ میلیارد ریال در سال گذشته از محل اعتبارات استانی و ۲ درصد نفت به این شهرستان اختصاص یافته است.

,

رحیمی تصریح کرد: همچنین بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال در سال ۹۵ از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این شهرستان اختصاص یافت که از این اعتبارات هیچ گونه مبلغی تخصیص داده نشده است.

,

وی بابیان اینکه بیش از ۲۰۰ طرح عمرانی در زمینه‌های گوناگون در مناطق مختلف این شهرستان در دست اجراست،افزود:این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی است.

,

 فرماندارگچساران گفت: احداث محورگچساران به بابامیدان و به بهبهان، احداث جاده گچساران به چرام، و روکش راه‌های روستایی از مهمترین طرح های در دست اجرا در این شهرستان است

,

رحیمی اظهارکرد:پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست اجرای گچساران رضایت بخش است و تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم کاری مسئولان است که  در صورت تأمین و جذب کامل اعتبارات عمرانی مصوب، بخش عمده‌ای از طرح‌های نیمه تمام گچساران تکمیل خواهد شد.

,

فرماندارگچساران افزود: تا پایان تیرماه سال جاری دستگاه های اجرایی این شهرستان باید نسبت به جذب اعتبارات خود اقدام کنند که برخی مدیران اجرایی گچساران در زمینه جذب اعتبارات با فرمانداری این شهرستان همکاری لازم را انجام نمی دهند.

,

وی گفت: در سال جاری نسبت به بودجه اختصاص یافته به گچساران برنامه ریزی های لازم انجام شده و اعتبارات به طور کلی بین طرح های عمرانی این شهرستان توزیع می شود.

,

 
انتهای پیام/

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه