اخبار داغ

رئیس ارشاد ملایر خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه نقاشی توسط هنرمند ملایری در پایتخت کشور روسیه

برگزاری نمایشگاه نقاشی توسط هنرمند ملایری در پایتخت کشور روسیه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری نمایشگاه نقاشی توسط مهدی اسدی هنرمند شایسته ملایری در مسکو پایتخت کشور روسیه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها غلامرضا جمالی زاده گفت: این هنرمند از اساتید مطرح نقاشی استان است و با سابقه درخشانی که دارد، از 20 اردیبهشت ماه سال جاری نمایشگاهی از آثار ایشان، تحت عنوان «10 زن ایرانی در 10 قاب» در خانه فرهنگ گایدارواتس مسکو پایتخت روسیه برپا شده است و این نمایشگاه تا 4 خرداد برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , ملایری‌ها ,

وی افزود: در آثار این نمایشگاه، تصاویری از زنان ایرانی در حالات مختلف و بیشتر اندیشه ای با فراهم آوردن امکان برداشت آزاد معنا برای بینندگان به نمایش گذاشته شده است.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: اسدی دانش آموخته دانشگاه سوره تهران، مدیر و مدرس آموزشگاه نقاشی هامون ملایر است که تاکنون نمایشگاههای داخلی و خارجی متعددی در قالب گروهی و انفرادی برگزار کرده و تلاش داشته در آثار خود ضمن بازتاب تصویر زن ایرانی، گستره ای وسیع را برای ایجاد معنی و مفهوم بر اساس ذهن مخاطب فراهم کند.

,

وی بر اساس اعلام مجری این برنامه هنری، عنوان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه نقاشی«10 زن ایرانی در 10 قاب»، ارائه نگاه معناگرایانه و ارزشمند فرهنگ ایرانی به زنان است و در این چارچوب نقاشی های ارائه شده با استفاده از ویژگی ها و نمادها در تصاویر برای بینندگان چه ایرانی و چه غیر ایرانی در برگیرنده مفاهیم عمیقی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه