اخبار داغ

یادداشت دانشجویی؛

العوامیه سندی برای جنایات آل سعود در منطقه

العوامیه سندی برای جنایات آل سعود در منطقه
سفر اخیر دونالد ترامپ به عربستان سعودی و امضای قراردادهای تسلیحاتی با این کشور و خوش خدمتی پادشاهان سعودی به اربابان آمریکایی، حکایت از عمق عجز و تسلسل و ناتوانی سردمداران سعودی در اداره و مدیریت این کشور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ابصارخبر، حامد هاشمی مجد مربی عقیدتی بسیج دانشجویی حوزه شهید علم الهدی اردبیل در تازه ترین یادداشت خود به یورش وحشیانه ال سعود به به العوامیه یکی از شهر های شیعه نشین این کشور اشاره کرد و نوشت: کشتار و عملیات ایذایی علیه شیعیان شهر العوامیه در شرق عربستان وارد سومین هفته ی خود شده است. رژیم آل سعود که بقای خود را در تضعیف و سرکوب شیعیان این کشور جستجو می کند با یورش وحشیانه به العوامیه و محاصره ی این شهر، روزهای خونینی را برای برای ساکنان این منطقه به بار آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر,

این رژیم منحوس که مشروعیت خود را بیش از پیش در خطر می بیند، علی رغم گرفتار شدن در باتلاق جنگ یمن، این بار نیز بدون توجه به گذشته و عبرت گرفتن از آن، سرنوشت شومی را برای خود رقم خواهد زد.

,

سفر اخیر دونالد ترامپ به عربستان سعودی و امضای قراردادهای تسلیحاتی با این کشور و خوش خدمتی پادشاهان سعودی به اربابان آمریکایی، حکایت از عمق عجز و تسلسل و ناتوانی سردمداران سعودی در اداره و مدیریت این کشور دارد. آمریکا که با هدف تضعیف قدرت منطقه ای ایران و کشورهای شیعی منطقه، عربستان را به عنوان کانون اصلی برای تحقق این هدف دنبال می کند، با سپر قراردادن عربستان و تطمیع پادشاهان سعودی به دنبال برهم زدن معادلات منطقه ای به نفع رژیم غاصب صهیونیستی می باشد. تاریخ گواه  است که هراندازه جریان های آزادی خواه و جنبش های شیعه سرکوب شوند به همان اندازه تقویت شده و موجبات اضمحلال قریب الوقوع حکومت های خودکامه را فراهم خواهند ساخت.

,

در خاتمه از سازمان های بین المللی و مدعی دفاع از حقوق بشر به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی انتظار می رود در ماه مبارک رمضان که ماه مهربانی، رحمت و غفران الهی است  در محکومیت این جنایات هولناک و اقدامات ایذایی علیه شیعیان العوامیه و با اتخاذ تدابیر هوشمندانه به رسالت اصلی خویش در این زمینه عمل نمایند.

,

یادداشت نویس: حامد هاشمی مجد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه