اخبار داغ

سخنان ائمه جمعه استان در خطبه های نماز جمعه این هفته؛

بازاریان و کسبه در معامله با مهمانان خداوند انصاف را رعایت کنند/15خرداد نقطه عطف و مبدا انقلاب اسلامی است /قبول سند 2030باعث شرمندگی است

بازاریان و کسبه در معامله با مهمانان خداوند انصاف را رعایت کنند/15خرداد نقطه عطف و مبدا انقلاب اسلامی است /قبول سند 2030باعث شرمندگی است
ائمه جمعه استان اردبیل این هفته با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) ، بر لزوم رعایت انصاف توسط بازاریان در معامله با مردم تاکید داشتند و بر تاثیر واقعه 15 خرداد در روند شکل گیری انقلاب اشاره کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسبلان‌ما ائمه جمعه استان این هفته با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) ، بر لزوم رعایت انصاف توسط بازاریان در معامله با مردم تاکید داشتند و بر تاثیر واقعه 15 خرداد در روند شکل گیری انقلاب اشاره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
امام جمعه اردبیل:
,
امام جمعه اردبیل:
, امام جمعه اردبیل:, , بازاریان و کسبه در معامله با مهمانان خداوند انصاف را رعایت کنند, بازاریان و کسبه در معامله با مهمانان خداوند انصاف را رعایت کنند,

امام جمعه اردبیل در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: حضرت امام نماد حقیقی عزت ملی مردم ایران و نماد بیداری و بصیرت ملت ما و نماد غیرت دینی و شجاعت بی نظیر ملت و نماد مقاومت و سازش ناپذیری و نماد توحید بود.
حضرت آیت الله عاملی تقسیم اسلام به اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را از ابتکارات بسیار خطیر حضرت امام دانست و گفت: حضرت امام با تبیین اسلام آمریکایی و هجمه به آن، روی درد اصلی امت اسلام دست گذاشته است.
وی افزود: حضرت امام هیچ وقت از اصول اسلام و انقلاب تنازل نکردند و هیچوقت مرعوب قدرت ظاهری استکبار جهانی و جامعه به اصطلاح جهانی و ادبیات آنها نشدند. حمایت از تسخیر لانه جاسوسی و انقلاب دوم خواندن آن و در همان حادثه بیان اینکه "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" و امثال این اقدامات انقلابی و حماسی نشان می دهد که حضرت امام مشی مستقل سیاسی داشته ومتاثر از معیارهای متعارف غربی نبوده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از خطبه ها بازاریان و کسبه را به رعایت انصاف در معامله با مهمانان خداوند دعوت کرد و از متمولین خواست با خداوند معامله کرده، طبق سیره معصومین از مازاد نیاز خود نواقص زندگی مستمندان را با نیت صدقه تامین نمایند.
وی با عطف توجه اهالی به روایاتی که تاکید ویژه بر دادن افطاری به مستمندان دارد، از اهالی دعوت کرد با خرید شیفت بعد از ظهر نانوائی ها در مناطق محروم به روایات فوق عمل نمایند.
وی همچنین از خیرینی که سال هاست این سنت حسنه را در استان اجراء می نمایند، تشکر کرد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تشکیل ناتوی عربی – آمریکایی گفت: برنامه آمریکا، کوبیدن مسلمانها با دست مسلمانهاست. با دست ترکیه و کشورهای عربی، سوریه را کوبید و با دست ائتلاف عاصفه الحزم، یمن را کوبید و حالا با تجهیز کردها به سلاح های پیشرفته و پیچیده در شمال سوریه می خواهد ترکیه را بکوبد و اخیرا با تشکیل ناتوی عربی – آمریکایی می خواهد خط مقاومت را به دست کشورهای عربی بکوبد تا برای اسرائیل و انرژی امنیت درست کند و آخر سر سراغ خود خائنین خواهد آمد.
وی اظهار داشت: زمینه ساز این خیانت ها کشورهای به ظاهر اسلامی منطقه و در راس آنها عربستان است. عربستان دو ائتلاف تشکیل داد و هر دو شکست خورد و حالا برای ترمیم شخصیت کریه خود دست به این خیانت زده است.
حضرت آیت الله عاملی ادامه داد: ترامپ در عربستان مثل شیر ظاهر شد ولی در اسرائیل در برابر صهیونیست ها در نهایت انفعال بود و این نشان از عمق نفوذ صهیونیسم بین الملل در مدیریت و رهبری جهانی و ذلت امت مرحومه است.
وی به شدت از مفتیان عربستان که به قدسیت حضور ترامپ و خانواده او در سرزمین وحی فتوی داده و شاه سلمان را سفینه النجاه خوانده اند انتقاد کرد و گفت: اولوالامری که آنها می گویند سفینه النجاه هستند تماما سفینه الفرق امت بوده اند.
وی در خاتمه افزود: ائتلاف های ساختگی و مبتنی بر دلار، هیچ وقت جواب نداده و نخواهد داد. چنین خیانت هایی باعث افزایش اقتدار ایران اسلامی در منطقه و محبوبیت مضاعف در میان ملت های مسلمان خواهد شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
امام جمعه نیر:

15خرداد نقطه عطف و مبدا انقلاب اسلامی است

به گزارش نیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر با گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: هر قدر از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد مقام و ارزش امام خمینی (ره) در جهان بیشتر می شود.

 

وی فزود: با گذشت 28 سال از عروج ملکوتی آن امام همام نه تنها عشق، ارادت و وفاداری ملت کمرنگ نشده است، بلکه هر سال مراسم بزرگداشت با شکوه بیشتری برگزار می شود.

 

امام جمعه نیر اظهار داشت: با ارتحال این مرد بزرگ و الهی، خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای زعامت و رهبری جامعه ‌اسلامی را به عهده گرفت و کشتی انقلاب را در مسیر واقعی خود به حرکت در آورد‌.

 

حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای حماسه جاوید پانزدهم خرداد، از این حماسه به عنوان مبداء انقلاب اسلامی و تداوم نهضت جهانی امام خمینی(ره) یاد کرد و گفت: پانزدهم خرداد، نقطه عطف و مبدا انقلاب در دوره معاصر و تجلی پیوند معنوی توده‌های عظیم مردم شریف ایران اسلامی با ارزش های دینی و انقلابی است.

 

وی، واقعه پانزدهم خرداد ۴۲ را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز مهم سرآغار قیام ملت ایران برای سرنگونی رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

حجت الاسلام مقدسی با اشاره به نقش قم در شکل گیری مبارزات تاریخ انقلاب اسلامی و حادثه پانزده خرداد، تصریح کرد: یوم الله 15 خرداد 42 روزی بود که ماندگار ترین و سرنوشت ساز ترین حرکت مردمی تاریخ معاصر در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و به پیشتازی مردم غیور و ولایتمدار خطه قم شکل گرفت.

 

امام جمعه نیر در ادامه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای ایجاد فضایی معنوی و تهذیب نفس و خودسازی انسان هاست.

 

وی گفت: پس از شناخت فضیلت های ماه مبارک رمضان باید به این ماه تکریم کنیم و نگه داشتن حرمت ماه به این معنا است که علاوه بر نخوردن و نیاشامیدن باید تمام اعضا و جوارح خود را از گناه باید مصون بداریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین صفری:

قبول سند 2030باعث شرمندگی است

به گزارشسیفار، حجت الاسلام والمسلمین صفری، امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های نماز جمعه  این هفته ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: پیامبر اعظم(ص) بهترین و کاملترین الگو برای انسانهاست واگر کسی در زندگی الگو و اسوه نداشته باشد هر چه پیش  برود به هدف واقعی خود نخواهد رسید.

 

وی با اشاره به فضلیت ماه مبارک رمضان گفت: امام صادق (ع) می فرماید روزه دار در دو زمان خیلی خوشحال می شود اول موقع افطارکه توفیق بندگی داشته است و دوم موقع ملاقات خدا، چراکه خدا خود پاداش روزه دار را خواهد داد.

 

امام جمعه گرمی با تسلیت به مناسبت چهاردهم خرداد ماه که یادآور مصیبت عظیم و اندوه جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامى حضرت امام‏ خمینى (رضوان الله تعالى علیه) می باشد، اظهار کرد: یکى از ابعاد ویژه شخصیت حضرت امام(ره) رهبرى نهضتى عظیم و انقلاب شکوهمند اسلامى بود که آثاربسیار گرانقدرى را در داخل و در سطح جهان در پى داشت که مناسب است این بُعد از شخصیت امام عزیز، بیشتر مورد دقت قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل تحول عظیمی درافکار مردم ایجاد کرد و کشوری که با ظلم پر شده بود با بیداری ملت بزرگ ایران توانست  ظلم را سرنگون و حکومت اسلامی را جایگزین کند، افزود:  در حال حاضر و بعد از امام  بزرگوار خلف صالح یعنی مقام معظم رهبری پرچمدار این حکومت الهی و اسلامی شد.

 

وی شهدای والا مقام دوران هشت سال دفاع مقدس را پشتوانه واقعی و اصلی انقلاب عنوان کرد و گفت: پیروزی های که در انقلاب اسلامی بوجود آمد بخاطر ضعف و ناتوانی دشمن نبود بلکه بخاطر تلاش و ایثار و فداکاریهای انسانهای بی ادعای است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سند 2030 و نفوذ فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: فرهنگی که اجانب برای ما تحمیل کنند از اسلحه قوی جنگی هم خطرناک است و می خواهند فرهنگ اسلام و ارث گرانبهای که حضرت امام(ره) برای کشور باقی گذاشته  با نفوذ فرهنگی غارت کنند.

 

امام جمعه گرمی با بیان اینکه دشمن با امضای قرارداد ۲۰۳۰ قصد نفوذ فرهنگی دارد و امضای این سند باعث شرمندگی است، گفت: امضا‌کنندگان سند ننگین 2030 خواسته یا ناخواسته قصد دارند به چهره دینی نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند که نباید اجازه داد عده‌ای با سوءاستفاده از موقعیت‌های خود قدرت‌نمایی کنند و سعی در ضربه زدن به شاخص‌های دینی در کشور داشته باشند ومتولیان امر بداند که مردم مومن و انقلابی هرگز زیر بار این سند خفت بار نخواهند رفت.

 

وی به اهمیت فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت:  پی بردن  و پاسخ به شبهات جوانان از طریق فضای مجازی فرصت و انحراف افکار نوجوانان و جوانان از طریق نفوذ دشمن در این عرصه را نوعی تهدید عنوان کرد.

 

به گزارش ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) به تبیین اندیشه های امام راحل در طول زندگانی آن امام همام اشاره کرد و گفت:حضرت امام راحل با تمام وجود برای تعالی اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد.

وی در ادامه شجاعت،فرصت شناسی،توانمندی،تواضع و توکل به خدا را از ویژگی های شخصیتی امام راحل عنوان کرد و از نمازگزاران خواست در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و همچنین یادواره 31 شهید حوزه بعثت سپاه ناحیه عشایری حضور پرشکوه و منسجم داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی بلافاصله پس از رحلت امام راحل از سوی مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب 28 سال انقلاب اسلامی را از بسیاری از مشکلات و بحران‌ها نجات دادند که قابل شمارش نیست.

حجت الاسلام اسدزاده در خطبه اول پرداخت زکات را موجب نزول رحمت الهی دانست و به بیان مطالبی در مورد اهمیت زکات درآموزه های دینی پرداخت و گفت:درقرآن زکات و نماز درکنار هم آمده و زکات یکی از پایه های مستحکم برای اسلام است و پرداخت آن باعث امنیت مال و اموال مردم می شود.

وی خواستار برنامه ریزی لازم جهت ترویج فرهنگ زکات در جامعه شد و گفت:به موازات آیات قرآن کریم، نقش پر رنگ پرداخت زکات را می توان در احادیث و روایات ائمه معصومین نیز نظاره کرد که همواره این فریضه را در رأس وظایف یک مسلمان واقعی برشمرده اند.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به جنایات رژیم آل سعود بر مردم مظلوم یمن و بحرین نیز اشاره کرد و گفت:آنچه امروز مسلم است اقدامات آل‌سعود به پشتیبانی آمریکا علیه ملت مظلوم یمن لکه ننگی است که در تاریخ ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام اسدزاده با محکومیت جنایات عربستان سعودی در قبال کشتار مردم بی گناه یمن از مردم و نمازگزاران خواست با کمک های مالی به مردم مظلوم یمن، دِین خود را به این مردم مظلوم ادا کنند. 

انتهای پیام/

,
امام جمعه نیر:
,
امام جمعه نیر:
,
امام جمعه نیر:
, امام جمعه نیر:,

15خرداد نقطه عطف و مبدا انقلاب اسلامی است

, 15خرداد نقطه عطف و مبدا انقلاب اسلامی است ,

به گزارش نیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر با گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: هر قدر از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد مقام و ارزش امام خمینی (ره) در جهان بیشتر می شود.

, نیریمیز, نیریمیز, نیریمیز,

 

,

وی فزود: با گذشت 28 سال از عروج ملکوتی آن امام همام نه تنها عشق، ارادت و وفاداری ملت کمرنگ نشده است، بلکه هر سال مراسم بزرگداشت با شکوه بیشتری برگزار می شود.

,

 

,

امام جمعه نیر اظهار داشت: با ارتحال این مرد بزرگ و الهی، خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای زعامت و رهبری جامعه ‌اسلامی را به عهده گرفت و کشتی انقلاب را در مسیر واقعی خود به حرکت در آورد‌.

,

 

,

حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای حماسه جاوید پانزدهم خرداد، از این حماسه به عنوان مبداء انقلاب اسلامی و تداوم نهضت جهانی امام خمینی(ره) یاد کرد و گفت: پانزدهم خرداد، نقطه عطف و مبدا انقلاب در دوره معاصر و تجلی پیوند معنوی توده‌های عظیم مردم شریف ایران اسلامی با ارزش های دینی و انقلابی است.

,

 

,

وی، واقعه پانزدهم خرداد ۴۲ را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز مهم سرآغار قیام ملت ایران برای سرنگونی رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

,

 

,

حجت الاسلام مقدسی با اشاره به نقش قم در شکل گیری مبارزات تاریخ انقلاب اسلامی و حادثه پانزده خرداد، تصریح کرد: یوم الله 15 خرداد 42 روزی بود که ماندگار ترین و سرنوشت ساز ترین حرکت مردمی تاریخ معاصر در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و به پیشتازی مردم غیور و ولایتمدار خطه قم شکل گرفت.

,

 

,

امام جمعه نیر در ادامه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای ایجاد فضایی معنوی و تهذیب نفس و خودسازی انسان هاست.

,

 

,

وی گفت: پس از شناخت فضیلت های ماه مبارک رمضان باید به این ماه تکریم کنیم و نگه داشتن حرمت ماه به این معنا است که علاوه بر نخوردن و نیاشامیدن باید تمام اعضا و جوارح خود را از گناه باید مصون بداریم.

,

 

,
حجت الاسلام و المسلمین صفری:

قبول سند 2030باعث شرمندگی است

به گزارشسیفار، حجت الاسلام والمسلمین صفری، امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های نماز جمعه  این هفته ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: پیامبر اعظم(ص) بهترین و کاملترین الگو برای انسانهاست واگر کسی در زندگی الگو و اسوه نداشته باشد هر چه پیش  برود به هدف واقعی خود نخواهد رسید.

 

وی با اشاره به فضلیت ماه مبارک رمضان گفت: امام صادق (ع) می فرماید روزه دار در دو زمان خیلی خوشحال می شود اول موقع افطارکه توفیق بندگی داشته است و دوم موقع ملاقات خدا، چراکه خدا خود پاداش روزه دار را خواهد داد.

 

امام جمعه گرمی با تسلیت به مناسبت چهاردهم خرداد ماه که یادآور مصیبت عظیم و اندوه جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامى حضرت امام‏ خمینى (رضوان الله تعالى علیه) می باشد، اظهار کرد: یکى از ابعاد ویژه شخصیت حضرت امام(ره) رهبرى نهضتى عظیم و انقلاب شکوهمند اسلامى بود که آثاربسیار گرانقدرى را در داخل و در سطح جهان در پى داشت که مناسب است این بُعد از شخصیت امام عزیز، بیشتر مورد دقت قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل تحول عظیمی درافکار مردم ایجاد کرد و کشوری که با ظلم پر شده بود با بیداری ملت بزرگ ایران توانست  ظلم را سرنگون و حکومت اسلامی را جایگزین کند، افزود:  در حال حاضر و بعد از امام  بزرگوار خلف صالح یعنی مقام معظم رهبری پرچمدار این حکومت الهی و اسلامی شد.

 

وی شهدای والا مقام دوران هشت سال دفاع مقدس را پشتوانه واقعی و اصلی انقلاب عنوان کرد و گفت: پیروزی های که در انقلاب اسلامی بوجود آمد بخاطر ضعف و ناتوانی دشمن نبود بلکه بخاطر تلاش و ایثار و فداکاریهای انسانهای بی ادعای است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سند 2030 و نفوذ فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: فرهنگی که اجانب برای ما تحمیل کنند از اسلحه قوی جنگی هم خطرناک است و می خواهند فرهنگ اسلام و ارث گرانبهای که حضرت امام(ره) برای کشور باقی گذاشته  با نفوذ فرهنگی غارت کنند.

 

امام جمعه گرمی با بیان اینکه دشمن با امضای قرارداد ۲۰۳۰ قصد نفوذ فرهنگی دارد و امضای این سند باعث شرمندگی است، گفت: امضا‌کنندگان سند ننگین 2030 خواسته یا ناخواسته قصد دارند به چهره دینی نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند که نباید اجازه داد عده‌ای با سوءاستفاده از موقعیت‌های خود قدرت‌نمایی کنند و سعی در ضربه زدن به شاخص‌های دینی در کشور داشته باشند ومتولیان امر بداند که مردم مومن و انقلابی هرگز زیر بار این سند خفت بار نخواهند رفت.

 

وی به اهمیت فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت:  پی بردن  و پاسخ به شبهات جوانان از طریق فضای مجازی فرصت و انحراف افکار نوجوانان و جوانان از طریق نفوذ دشمن در این عرصه را نوعی تهدید عنوان کرد.

 

به گزارش ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) به تبیین اندیشه های امام راحل در طول زندگانی آن امام همام اشاره کرد و گفت:حضرت امام راحل با تمام وجود برای تعالی اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد.

وی در ادامه شجاعت،فرصت شناسی،توانمندی،تواضع و توکل به خدا را از ویژگی های شخصیتی امام راحل عنوان کرد و از نمازگزاران خواست در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و همچنین یادواره 31 شهید حوزه بعثت سپاه ناحیه عشایری حضور پرشکوه و منسجم داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی بلافاصله پس از رحلت امام راحل از سوی مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب 28 سال انقلاب اسلامی را از بسیاری از مشکلات و بحران‌ها نجات دادند که قابل شمارش نیست.

حجت الاسلام اسدزاده در خطبه اول پرداخت زکات را موجب نزول رحمت الهی دانست و به بیان مطالبی در مورد اهمیت زکات درآموزه های دینی پرداخت و گفت:درقرآن زکات و نماز درکنار هم آمده و زکات یکی از پایه های مستحکم برای اسلام است و پرداخت آن باعث امنیت مال و اموال مردم می شود.

وی خواستار برنامه ریزی لازم جهت ترویج فرهنگ زکات در جامعه شد و گفت:به موازات آیات قرآن کریم، نقش پر رنگ پرداخت زکات را می توان در احادیث و روایات ائمه معصومین نیز نظاره کرد که همواره این فریضه را در رأس وظایف یک مسلمان واقعی برشمرده اند.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به جنایات رژیم آل سعود بر مردم مظلوم یمن و بحرین نیز اشاره کرد و گفت:آنچه امروز مسلم است اقدامات آل‌سعود به پشتیبانی آمریکا علیه ملت مظلوم یمن لکه ننگی است که در تاریخ ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام اسدزاده با محکومیت جنایات عربستان سعودی در قبال کشتار مردم بی گناه یمن از مردم و نمازگزاران خواست با کمک های مالی به مردم مظلوم یمن، دِین خود را به این مردم مظلوم ادا کنند. 

انتهای پیام/

,
حجت الاسلام و المسلمین صفری:
,
حجت الاسلام و المسلمین صفری:
,
حجت الاسلام و المسلمین صفری:
, حجت الاسلام و المسلمین صفری:,

قبول سند 2030باعث شرمندگی است

, قبول سند 2030باعث شرمندگی است ,

به گزارشسیفار، حجت الاسلام والمسلمین صفری، امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های نماز جمعه  این هفته ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: پیامبر اعظم(ص) بهترین و کاملترین الگو برای انسانهاست واگر کسی در زندگی الگو و اسوه نداشته باشد هر چه پیش  برود به هدف واقعی خود نخواهد رسید.

, سیفار، , سیفار، , سیفار, سیفار,

 

,

وی با اشاره به فضلیت ماه مبارک رمضان گفت: امام صادق (ع) می فرماید روزه دار در دو زمان خیلی خوشحال می شود اول موقع افطارکه توفیق بندگی داشته است و دوم موقع ملاقات خدا، چراکه خدا خود پاداش روزه دار را خواهد داد.

,

 

,

امام جمعه گرمی با تسلیت به مناسبت چهاردهم خرداد ماه که یادآور مصیبت عظیم و اندوه جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامى حضرت امام‏ خمینى (رضوان الله تعالى علیه) می باشد، اظهار کرد: یکى از ابعاد ویژه شخصیت حضرت امام(ره) رهبرى نهضتى عظیم و انقلاب شکوهمند اسلامى بود که آثاربسیار گرانقدرى را در داخل و در سطح جهان در پى داشت که مناسب است این بُعد از شخصیت امام عزیز، بیشتر مورد دقت قرار گیرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه امام راحل تحول عظیمی درافکار مردم ایجاد کرد و کشوری که با ظلم پر شده بود با بیداری ملت بزرگ ایران توانست  ظلم را سرنگون و حکومت اسلامی را جایگزین کند، افزود:  در حال حاضر و بعد از امام  بزرگوار خلف صالح یعنی مقام معظم رهبری پرچمدار این حکومت الهی و اسلامی شد.

,

 

,

وی شهدای والا مقام دوران هشت سال دفاع مقدس را پشتوانه واقعی و اصلی انقلاب عنوان کرد و گفت: پیروزی های که در انقلاب اسلامی بوجود آمد بخاطر ضعف و ناتوانی دشمن نبود بلکه بخاطر تلاش و ایثار و فداکاریهای انسانهای بی ادعای است.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سند 2030 و نفوذ فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: فرهنگی که اجانب برای ما تحمیل کنند از اسلحه قوی جنگی هم خطرناک است و می خواهند فرهنگ اسلام و ارث گرانبهای که حضرت امام(ره) برای کشور باقی گذاشته  با نفوذ فرهنگی غارت کنند.

,

 

,

امام جمعه گرمی با بیان اینکه دشمن با امضای قرارداد ۲۰۳۰ قصد نفوذ فرهنگی دارد و امضای این سند باعث شرمندگی است، گفت: امضا‌کنندگان سند ننگین 2030 خواسته یا ناخواسته قصد دارند به چهره دینی نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند که نباید اجازه داد عده‌ای با سوءاستفاده از موقعیت‌های خود قدرت‌نمایی کنند و سعی در ضربه زدن به شاخص‌های دینی در کشور داشته باشند ومتولیان امر بداند که مردم مومن و انقلابی هرگز زیر بار این سند خفت بار نخواهند رفت.

,

 

,

وی به اهمیت فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت:  پی بردن  و پاسخ به شبهات جوانان از طریق فضای مجازی فرصت و انحراف افکار نوجوانان و جوانان از طریق نفوذ دشمن در این عرصه را نوعی تهدید عنوان کرد.

, .,

 

, ,
امام جمعه اصلاندوز:
,
امام جمعه اصلاندوز:
,
امام جمعه اصلاندوز:
, امام جمعه اصلاندوز:,

پرداخت زکات موجب نزول رحمت الهی می شود

, پرداخت زکات موجب نزول رحمت الهی می شود ,

به گزارش ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) به تبیین اندیشه های امام راحل در طول زندگانی آن امام همام اشاره کرد و گفت:حضرت امام راحل با تمام وجود برای تعالی اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد.

, ارس تبار,

وی در ادامه شجاعت،فرصت شناسی،توانمندی،تواضع و توکل به خدا را از ویژگی های شخصیتی امام راحل عنوان کرد و از نمازگزاران خواست در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و همچنین یادواره 31 شهید حوزه بعثت سپاه ناحیه عشایری حضور پرشکوه و منسجم داشته باشند.

,

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی بلافاصله پس از رحلت امام راحل از سوی مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب 28 سال انقلاب اسلامی را از بسیاری از مشکلات و بحران‌ها نجات دادند که قابل شمارش نیست.

,

حجت الاسلام اسدزاده در خطبه اول پرداخت زکات را موجب نزول رحمت الهی دانست و به بیان مطالبی در مورد اهمیت زکات درآموزه های دینی پرداخت و گفت:درقرآن زکات و نماز درکنار هم آمده و زکات یکی از پایه های مستحکم برای اسلام است و پرداخت آن باعث امنیت مال و اموال مردم می شود.

,

وی خواستار برنامه ریزی لازم جهت ترویج فرهنگ زکات در جامعه شد و گفت:به موازات آیات قرآن کریم، نقش پر رنگ پرداخت زکات را می توان در احادیث و روایات ائمه معصومین نیز نظاره کرد که همواره این فریضه را در رأس وظایف یک مسلمان واقعی برشمرده اند.

,

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به جنایات رژیم آل سعود بر مردم مظلوم یمن و بحرین نیز اشاره کرد و گفت:آنچه امروز مسلم است اقدامات آل‌سعود به پشتیبانی آمریکا علیه ملت مظلوم یمن لکه ننگی است که در تاریخ ثبت خواهد شد.

,

حجت الاسلام اسدزاده با محکومیت جنایات عربستان سعودی در قبال کشتار مردم بی گناه یمن از مردم و نمازگزاران خواست با کمک های مالی به مردم مظلوم یمن، دِین خود را به این مردم مظلوم ادا کنند. 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه