اخبار داغ

غصبی بودن محل مصلای امام خمینی ارومیه شایعه است/اجرای سند ۲۰۳۰یونسکو یعنی از بین بردن مبانی دینی

غصبی بودن محل مصلای امام خمینی ارومیه شایعه است/اجرای سند ۲۰۳۰یونسکو یعنی از بین بردن مبانی دینی
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز از جمله سند 2030 یونسکو و شایعه غصبی بودن مصلی امام خمینی(ره) ارومیه مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

غصبی بودن محل مصلای امام خمینی ارومیه شایعه است 

, غصبی بودن محل مصلای امام خمینی ارومیه شایعه است , غصبی بودن محل مصلای امام خمینی ارومیه شایعه است ,

به گزارش اروم نیوز, حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت:در این ماه درهای بهشت گشوده می شود و ما باید قدر این ماه را بدانیم.
وی افزود:چند نکته قابل توجه در خصوص مصلای امام خمینی ره ارومیه وجود دارد که مومنان بایستی به ان توجه نمایند یکی اینکه برخی ها شایعاتی بین مردم رواج می دهند که مکان مصلا غصبی است که این شایعه ای بیش نیست و هرکس فکر می کند در مالکیت زمین این مکان مشکلی وجود دارد باید سند و نوشته ای داشته باشد تا ادعا کند, لذا این موضوع شایعه است.
وی اداره این مصلا را منوط به کمک های مردمی دانست و اظهار داشت:از این رو اکنون برای رسیدگی به وضع موجود این مکان نیاز به کمک های شما مردم خیر و نیکو کار را دارد.
امام جمعه ارومیه ۱۰رمضان سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری را نیز تسلیت گفت و افزود:وجود مقدس پیامبر اسلام روایت شده که بهترین بانوان بهشت چهار نفر هستند حضرت خدیجه نیز در بین این بزرگواران قرار دارد.
حجت الاسلام قریشی به سفر اخیر ترامپ ریس جمهور امریکا به عربستان نیز اشاره کرد و گفت:یکی از فصاحت ها و رسوایی که پادشاه عربستان در این دیدار داشت بوسیدن پرچم امریکا بود.
وی تصریح کرد:پرچم کشوری که سردمدار ظلم و جنایت در جهان و نماد کفر است و نکته قابل توجه نیز اینکه علمای وهابی وقتی شیعیان قبر پیابر اکرم را می بوسند ایراد می گیرند و حتی قتل شیعیان را نیز واجب می دانند اما عجیب است در مقابل چشم خودشان پادشاه عربستان پرچم امریکا که نماد کفر و استکبار است شرک قلمداد نمی کنند درحالی که با این حساب قتل پادشاه عربستان نیز واجب می شود.
امام جمعه ارومیه گفت:بنابراین ثابت می شود که اسلام تنها لقلقه زبان انها است.
وی با اشاره به فرارسیدن ۱۴خرداد ماه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی ره نیز افزود:امام ره شخصیتی بود که به اسلام عزت داد و پرچم اسلام را در دنیا برافراشت.
وی عدالت خواهی و ازادی خواهی و استقلال طلبی را ارمغان وجود حضرت امام عنوان کرد و گفت:امان خمینی ره نظامی ایجاد کردند که بر اساس معنویت و اخلاق است.
وی گفت:پس بر همه ما بخصوص مسولان وظیفه است در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام تلاش نمایند و مردم نیز با حضور باشکوه خود در این مراسم نشان دهند که راه امام ادامه دارد و اکنون نیز توسط خلف ایشان مقام معظم رهبری به درستی راه ایشان ادامه میابد.
وی بر گرامیداشت روز ۱۵خرداد روزی که بیش از پانزده هزار مردم بیگناه توسط رژیم طاغوت به خاک و خون کشیده شده اند و لازم است این تاریخ به نسل های جدید نیز بازخوانی شود تا بدانند که پای این انقلاب چه خون هایی ریخته شده است که اکنون در امنیت و ارامش در کشور باشد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

اجرای سند ۲۰۳۰یونسکو یعنی از بین بردن مبانی دینی
امام جمعه میاندوآب گفت: کسانی که طرفدارقانون ۲۰۳۰ هستند، یا آن را نخوانده اند و با آن آشنا نیستند و یا دوست شیطان هستند و اجرای سند ۲۰۳۰یونسکو یعنی از بین بردن مبانی دینی و جای تعجب است که مسئولی آگاهانه می گوید آن را امضا کرده ایم ولی اجرا نمی کنیم.
به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ویژگی ها و تفاوت های سیاست الهی و شیطانی، اظهار کرد: در سیاست الهی اصل بر خدامحوری و حق محوری است ولی در سیاست شیطانی اصل بر سلطه بر انسان هاست و کاری بر حق و باطل ندارند.
امام جمعه میاندوآب افزود: در سیاست الهی، هدف وسیله را توجیه نمی کند و انسان ها برای شکست رقیب خود دست به هر ابزاری نمی زند، بلکه در مسیر خدا و اهداف الهی حرکت کرده و نگاه و حرکت وی رنگ خدایی دارد.
وی با بیان اینکه سیاستمداران در سیاست شیطانی مردم را فریب می دهند، گفت: نمونه این سیاستمداران، آمریکاست که ترامپ رئیس جمهور این کشور در روز انتخابات به عربستانی که اگر از حکام آن در مورد انتخابات بپرسی، جوابی ندارند، سفر کرده و کشوری را که بیش از ۷۵ درصد واجدین شرایط و نزدیک به ۴۵ میلیون نفر در انتخابات شرکت کرده اند را ضد حقوق بشر می نامند.
حسن زاده تصریح کرد: بهترین جمله و تعبیر را در این مورد مقام معظم رهبری فرمودند و گفتند که عربستان مانند گاوشیرده است که شیر او را می دوشند و سپس آن را ذبح می کنند.
خطیب نماز جمعه میاندوآب با بیان اینکه “به من چه” در سیاست الهی جایی ندارد، اظهار کرد: باید در مقابل سند آموزشی ۲۰۳۰ یونسکو که رواج قانون های غربی در کشور اسلامی است، واکنش نشان داده و مقابل آن بایستد.
وی افزود: کسانی که طرفدارقانون ۲۰۳۰ هستند، یا آن را نخوانده اند و با آن آشنا نیستند و یا دوست شیطان هستند و اجرای سند ۲۰۳۰یونسکو یعنی از بین بردن مبانی دینی و جای تعجب است که مسئولی آگاهانه می گوید آن را امضا کرده ایم ولی اجرا نمی کنیم.
حسن زاده گفت: قطار انقلاب در حال حرکت است و در این راه اگر کسی از مبانی دینی فاصله بگیرد و اگر عده ای در راه انحرافی قدم بردارند، بدانند که مااز راه حقیقت جدا نمی شویم و از حقیقت دفاع کرده و این انقلاب را به سرمنزل مقصود می رسانیم.
امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: کسانی که مسئول هستند و یا قلم آنها تاثیرگذار است، بدانند که این مسئولیت ها همه رفتنی هستند و باید در مدت مسئولیت خویش قوانین خداپسند وضع و در جامعه پیاده کنند نه قوانینی که اجنبی پسند و غرب پسند است.
وی افزود: ما برای این انقلاب خون ها داده ایم و هنوز هم شهید می دهیم و فردای قیامت باید پاسخگوی رفتار و عملکرد و قوانینی که وضع کرده ایم، باشیم، آیا قوانینی که وضع کرده ایم خداپسند هستند یا کفر پسند.
حسن زاده با بیان اینکه بر طبل توخالی قوانین غیرشرعی زدن در شان مسئول نظام اسلامی نیست، تصریح کرد: باید شجاعانه در مقابل خلاف شرع و قوانینی که عزت ما را زیر سوال می برد، ایستاد و روزه و نمازهای ما باید باخاصیت باشند.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه آمریکا شیطان واقعی و بزرگ و دشمن ماست، اظهار کرد: کسی که با آمریکا، شیطان بزرگ جلسه می گذارد خودش شیطان است و دیگر معنی ندارد که به شیطان سنگ بزند.
وی افزود: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا با ۷۲ نفر از یارانش ماندند ولی از حق و عدالت دست برنداشتند و امروز نیز ما وظیفه داریم تا در مقابل دشمنان بایستم و دست از حق و حقیقت گویی برنداریم.
حسن زاده گفت: حضرت امام خمینی(ره) در دوران طاغوت شجاعانه در مقابل حکومت طاغوت ایستادند و ما نیز باید شجاع بوده و همیشه طرفدار حق و حقیقت باشیم.
امام جمعه میاندوآب با ابراز تاسف برای کسانی که بی تفاوت هستند و می گویند از حکومت و سیاست فاصله بگیر تا محبوب باشی، تصریح کرد: نباید برای بدست آوردن موقعیت اجتماعی به نفع این و آن صحبت کنیم، تا سخنرانی اش گیرا باشد، این لباس را پوشیده ایم تا از حریم اباعبدالله الحسین(ع) دفاع کنیم نه اینکه از حریم عمر سعدها دفاع کنیم.
امام خمینی(ره)تغییری عظیم نه تنها در جهان اسلام بلکه در کل بشریت ایجاد کرد

, اجرای سند ۲۰۳۰یونسکو یعنی از بین بردن مبانی دینی, اجرای سند ۲۰۳۰یونسکو یعنی از بین بردن مبانی دینی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام خمینی(ره)تغییری عظیم نه تنها در جهان اسلام بلکه در کل بشریت ایجاد کرد, امام خمینی(ره)تغییری عظیم نه تنها در جهان اسلام بلکه در کل بشریت ایجاد کرد,

به گزارش کانی پرس؛ امام جمعه بوکان در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل (ره) اسوه و الگوی همگان بود و دگرگونی و تغییری عظیم نه تنها در جهان اسلام بلکه در کل بشریت ایجاد کرد.
ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده تصریح کرد: اگر بخواهیم ویژگی‌هایی مانند تواضع، ترویج صحیح دین مبین اسلام، شهرت گریزی و عظمت شخصیت را در یک شخص پیدا کنیم، آن فرد به طور حتم امام خمینی (ره) است.

,
,

خلیفه زاده گفت: مردم با حضور در انتخابات خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت نشان دادند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه بنیان گذار انقلاب اسلامی امام راحل(ره) هستند و استقرار و استحکام نظام را بر هر چیزی ترجیح می دهند.

,

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان بیان کرد: این ماه بهترین برای تقویت اراده، تزکیه نفس و پالایش روح است و ضرورت دارد.
امام جمعه بوکان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان باید بیشتر از هر زمان دیگری به فکر نیازمندان باشیم و آنها را براموش نکنیم.
خلیفه زاده افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان همه روزه صبح کلاس انس با قرآن کریم د ر مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.

,
,
,

هدف امام (ره)، افزایش بینش سیاسی ملت همراه با دیانت بود

, هدف امام (ره)، افزایش بینش سیاسی ملت همراه با دیانت بود, هدف امام (ره)، افزایش بینش سیاسی ملت همراه با دیانت بود,

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شاهین دژ در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای نمازگزاران آنان را به تقوی الهی دعوت کرد.

,

وی فرا رسیدن سالروز رحلت پیغمبر گونه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) را تسلیت گفت و وجه تسمیه رحلت پیغمبر گونه امام (ره) را اینگونه بیان داشت: اولا وصایا،حرکات و آرمانهای امام مو به مو همانند حرکات پیامبر عظیم الشأن اسلام بود،ثانیاً امام (ره) وقتی قصد قیام و روشنگری کرد ایشان را از زادگاه خود دور ساختند و به کشورهای بیگانه تبعید ساختند آنچنانکه رسول خدا را وقتی قصد قیام کرد از شهر و زادگاه خود دور ساختند،ثالثاً اینکه پیامبر مکرم اسلام بر دستان پینه بسته کارگر بوسه میزد،امام (ره) نیز خود را خدمتگذار مردم معرفی کرد و از مردم خواست بجای خطاب کردن ایشان به عنوان رهبر ،خدمتگذار بگویند.

,

باقری افزود:هدفی که امام دنبال میکرد ایجاد بصیرت افزایی و بینش سیاسی بود چراکه امام حسین با قیام عاشورای خود خفتگان را بیدار کرد،امام (ره) نیز با ایجاد نهضت سواد آموزی درصدد ریشه کن ساختن جهل و ایجاد تحلیل سیاسی در اذهان عمومی ملت ایران بود چرا که تحلیل سیاسی و آگاهی مسیر درست را نمایان خواهد ساخت.

,

خطیب نماز جمعه شاهین دژ با اشاره به صادرات مجانی گاز به کشور ترکیه و ابراز تاسف از این اقدام گفت :عده این اقدام را به قضیه کرسنت ربط میدهند اما آیا شایسته است که مصرف کننده گاز در داخل به جای قبض های ۶۰ روزه هم اکنون همان مبلغ را ۴۵ روزه پرداخت می کند در حالی که این نعمت خدادادی از زمین ایران میجوشد رایگان به ترکیه صادر کنند،این عمل بدور از انصاف است و باید رسیدگی شود.

,

امام جمعه شاهین دژ سخنان زنگنه وزیر نفت در مصاحبه با خبرنگاران را با این عنوان که مخالفین دولت باید از بدنه دولت کنار زده شوند و کسانیکه موافق دولت هستند بایست بر طبق سیاست های دولت پیش بروند را جایز ندانست و اظهار کرد:انتخابات تمام شده است و امروز بایست رفاقت و همدلی جایگزین رقابت شود،بایست بدنبال مخالفین قرآن و ولایت و تمامیت ارضی کشور بود نه اینکه با این سخنان حجم مملکت را در چشم دشمنان کوچک جلوه دهیم،این سخنان شایسته سالاری را از بین برده و خویشاوند سالاری را ترویج خواهد داد.

,

در پایان حجت الاسلام باقری از عموم مردم ولایی و شهید پرور شاهین دژ جهت شرکت در مراسم عزاداری سالروز رحلت جانگداز امام امت حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) که از محل دارالقرآن بسیج رأس ساعت ۱۹ عصر آغاز و احسان افطاری که به همین مناسبت در روز چهاردهم خرداد در محل مسجد رسول اکرم (ص) برپا میشود دعوت بعمل آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه