اخبار داغ

فعال دانشجویی گیلان:

سند ۲۰۳۰ یک نسل را نشانه گرفته است

سند ۲۰۳۰ یک نسل را نشانه گرفته است
برخی این بار برجام جدیدی را به شکل محرمانه دنبال می کند، برجامی به نام سند ۲۰۳۰ که یک نسل را نشانه رفته است و به دنبال دریدن پرده های حیا و عفاف می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میرعظیمی فعال دانشجویی گیلان در گفتگو با پیک دانشجو گفت:دولتی که در ۴ سال قبل تمام برنامه هایش متکی به برجام و فروش نفت بوده و به گفته سیف دستاوردش تقریبا هیچ است این بار برجام جدیدی را به شکل محرمانه دنبال می کند، برجامی به نام سند ۲۰۳۰ که یک نسل را نشانه رفته است و به دنبال دریدن پرده های حیا و عفاف می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو, پیک دانشجو,

وی با بیان اینکه بعضی اوقات آمریکایی ها و دشمنان هم از این استحاله فرهنگی بی سابقه متعجب می شوند گفت:عده ای که با پذیرش این سند های خفت بار و ذلیلانه به دنبال دور کردن توهم سایه جنگ می باشند بدانند که مردم ایران اسلامی از آمریکا و امثالش ترسی ندارند و مرگ با عزت را به زندگی با ذلت همانطور که در دفاع مقدس اثبات کردند ترجیح می دهند.

,

میرعظیمی اضافه کرد:اگر بمب و موشک جسم انسان ها را از بین می برد اما سندهایی مانند ۲۰۳۰ روح و روان انسان ها را متلاشی می کند.با این روند پیش رو و پذیرفتن اینگونه برجام ها که فقط اسمش تغییر می کند شاید بعد از سال ۱۴۰۰ ، از برجام در لغت نامه ها با معانی هیچ،پوچ،سازش و انفعال یاد شود.
وی در پایان گفت:تاسف دارد دولتی که شب واریز اندک مبلغی به عنوان یارانه شب عزایش می شود امروزه میلیون میلیون متر مکعب گاز مفت به ترکیه ای می دهد که به صفوف داعش کمک می کند.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه