اخبار داغ

امید و همدلی در اردوی ملوانان:

پدر فوتبال گیلان حامی نادر دست نشان

پدر فوتبال گیلان حامی نادر دست نشان
نادر دست نشان پس از قبول سرمربی گری تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، از حمایت پیشکوستان فوتبال گیلان از جمله بهمن صالح نیا پدر فوتبال گیلان برخوردار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی، اهالی فوتبال نادر دست نشان را به عنوان متخصص صعود به لیگ برتر می شناسند، او در همان لحظه ورود سعی کرد توجه مردم انزلی و وفتبال دوستان استان گیلان را به خود جلب نماید، با انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملوان آنهم حدود دو ماه مانده به آغاز مسابقات لیگ یک، این امیدواری را در علاقمندان و هواداران بیشمار ملوان بوجود آورده است که اینبار با آمدن این مربی کاربلد رسیدن به لیگ برتر امکان پذیرتر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری افق انزلی,

دست نشان با بزرگ خواندن ملوان و خالی دانستن جای آن در لیگ برتر موانع احتمالی سر راه خود را از میان برداشت و قطعا پس از این سخنان دوست داران ملوان حساب دیگری روی او باز خواهند کرد.

,

حضور دست نشان در  بندرانزلی با استقبال پیشکسوتان ملوان از جمله بهمن صالح نیا و غفور جهانی به همراه بود و  دست دنشان نیز به محض ورود به شهر انزلی با رخصت گرفتن از پدر فوتبال گیلان و ملوان(بهمن صالح نیا) نشان داد که با احترام به همه پیشکسوتان باشگاه ملوان از همه برای رسیدن به موفقیت کمک خواهد گرفت.

,

در سوی مقابل پیشکسوتانی چون صالح نیا هم در اولین دیدار دوستانه ملوان با حضور در ورزشگاه محل مسابقه و در کنار نادر دست نشان، حمایت همه جانبه خود را از سرمربی تیم نشان دادند. این اتحاد و همدلی در فصل جاری کمک شایانی به ملوان خواهد کرد.

,

بهمن صالح نیا معتقد است که دست نشان مربی باسابقه ای است و کار خود را بلد است و بدون شک تیم استخوان داری برای لیگ یک آماده خواهد کرد. باید به وی زمان داد و دید با اتحادی که در سکوها و پیشکسوتان در فصل جاری متصور هستیم ملوانی پر قدرت و جنگجو را با هدایت نادر دست نشان ببینیم.

,

از جمله موارد موثر در نتیجه گیری برای تیمهای فوتبال، وجود یک کادر فنی با دانش و توانمند است که انتخاب دو کمک مربی به نامهای نادر عزت الهی و مهدی حسنی مقدم است نوید بخش آینده ای روشن برای ملوان است، مربیان جوانی که از شخصیت و سابقه خوبی در تیمهای پایه ملوان دارند و کاملا واقف به شرایط حال حاضر ملوان هستند.

,

مردم انزلی عادت به امید دارند، در سالهای اخیر همه امیدهای آنها ناکام مانده است، امید به قهرمانی جام حذفی، امید به بقاء در لیگ برتر، امید به صعود به لیگ برتر از جمله حداقل  آرزوهای مردم انزلی بود که ناکام مانده است، اما همه اتفاقات روزهای گذشته در کنار هم نوید بخش آینده بهتری از قبل است و این برنامه ریزی مدون در کنار همدلی همه ارکان باشگاه رسیدن به هدف نهایی را مسیرتر خواهد کرد.

,

شنیده ها حکایت از این دارد که چند بازیکن خوب و با کیفیت در حال انجام قرار داد با باشگاه ملوان هستند، تمرینات ملوانان ۱۶ خرداد به صورت جدی تر و با اضافه شدن بازیکنان جدید آغاز خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه