اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

سوءاستفاده سودجویان از مردم با سیاست های غلط دولت/ دولت سریعا سیاست های پولی و مالی کشور را اصلاح کند

سوءاستفاده سودجویان از مردم با سیاست های غلط دولت/ دولت سریعا سیاست های پولی و مالی کشور را اصلاح کند
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به سو استفاده سودجویان از مردم با سیاست های غلط دولت به شدت انتقاد کرد و از وزیر اقتصاد و بانک مرکزی خواست تا سیاست های پولی و مالی کشور را اصلاح کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از آشفتگی ها و نابسامانی های موجود در کشور در خصوص هرج و مرج های ایجاد شده از سوی موسسات مالی و اعتباری و مالباختگی مردم در پی آن انتقاد کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه سیاست حاکم در کشور در حوزه پول و اعتبار نامناسب است و جمع آوری پول های شناور توسط سیاست حاکم در کشورکنترل نمی شود، موسسات مالی در کشور به وجود می آید.
وی با بیان اینکه دولت باید خود را در ایجاد حاشیه امن برای سپرده گذاران امین بداند، افزود: دولت نمی تواند پول های مردم را به خودشان برگرداند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
,


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به سوءاستفاده های سودجویان از آشفتگی های مالی در کشور اشاره داشت و گفت: مسئولین بانکها پول های مردم را بر می دارند فرار می کنند که هم خود دولت دچار مشکل و هم قوه قضائیه را دچار مشکل می کنند.

,
,


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به ضرورت هدایت پول های شناور در کشور به بخش های تولیدی تاکید داشت و اظهار کرد: از آنجایی که در کشور پول شناوری فراوانی وجود دارد دولت به وسیله سیاست های اقتصادی این پول ها را باید به سمت و سوی محصولات و ملزومات تولیدی مانند مخازن مشترک عراق و کویت سرمایه گذاری کند.

,
,


سخنگوی کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوءاستفاده سودجویان از ثروت مردم، مطرح کرد: دولت متاسفانه پول های موجود در کشور را سازماندهی نمی کند در نتیجه کارشان را سودجویان انجام می دهند و پس ازدست یافتن به حجم بالایی از پول و ثروت فرار می کنند.

,
,


قاضی پور اذعان داشت: مردم هم در پی مالباختگی خود جمع می شوند و کتک هم می خورند به خاطر اینکه بانک مرکزی کار خود را درست انجام نداده است.
وی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی باید هرچه سریعتر سیاست های پولی کشور را ساماندهی و مشخص کند، متذکر شد: دولت سود را کاهش داده در حالی که باید شرایطی فراهم کند تا پول در تولید هزینه بشود نه اینکه در صفوف بانک ها منتظر بمانند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه