اخبار داغ

امام جمعه کلاچای:

ناامنی های منطقه با سفر ترامپ به عربستان ارتباط دارد/ قدر امنیت را زمانی میدانیم که به چالش کشیده شده است

ناامنی های منطقه با سفر ترامپ به عربستان ارتباط دارد/ قدر امنیت را زمانی میدانیم که به چالش کشیده شده است
امام جمعه کلاچای با بیان اینکه ناامنی های منطقه با سفر ترامپ به عربستان ارتباط دارد ، گفت: قدر امنیت را زمانی میدانیم که به چالش کشیده شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدحسن لطیفی امام جمعه کلاچای در گفتگو با خبرنگار رودسریها گفت:در روایات داریم که دو نعمت همیشه مورد غفلت انسان واقع شده اند یکی نعمت سلامتی ، صحت روحی و جسمی و دیگری امنیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودسریها ,

وی ادامه داد: اگر از این دو نعمت غافل شویم و قدر ندانیم ، کسالت جای آن را خواهد گرفت و استرس و اضطراب بجای آرامش خواهیم داشت ، قدر امنیت را زمانی میدانیم که به چالش کشیده شده است.

,

امام جمعه کلاچای خاطرنشان کرد: این اتفاقات زمانی رخ می دهد که ترامپ به عربستان سفر می کند و پس از آن اتفاقات خاصی در منطقه همانند ماجرای قطر رقم میخورد و این اتفاقات مطمئنا از پول عربستان هزینه میشود.

,

حجت الاسلام لطیفی تصریح کرد: خون های زیادی در راه امنیت نثار شده است و انسان های بزرگی را از دست داده ایم و این بر همه نیروها و معتقدین به نظام و انقلاب چه اصلاح طلبان و چه اصولگرایان و چه اعتدالیون واجب است اتحاد داشته باشند تا دیگر حوادثی همچون اتفاقات صبح امروز در کشور رخ ندهد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه