اخبار داغ

تحولات منطقه ای؛

قدرت‌نمایی پهبادهای ایرانی در مقابل آمریکا بر فراز آسمان سوریه + فیلم

قدرت‌نمایی پهبادهای ایرانی در مقابل آمریکا بر فراز آسمان سوریه + فیلم
رسانه‌های مقاومت با انتشار فیلمی اعلام کردند که پهبادهای ایرانی به صورت دقیق حرکت پروازهای آمریکایی در سوریه را رصد می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ رسانه «اعلام الحربی» وابسته به محور مقاومت با انتشار فیلمی اعلام کرد که پهبادهای ایرانی موجود در سوریه به صورت مستمر پهبادهای آمریکا را بر فراز آسمان سوریه رصد می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در این فیلم که توسط رسانه مقاومت «اعلام الحربی» منتشرشده است، نشان می‌دهد که پهبادهای ایرانی بر فراز پهبادهای آمریکایی در آسمان سوریه در پرواز هستند و بدون آنکه آن‌ها متوجه شوند به صورت دقیق رصد می‌شوند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده محدوده پرواز پهبادها در مناطق مرکزی و شرقی سوریه و هم‌مرز با عراق گرفته‌شده است و پهبادهای آمریکایی متوجه حضور پهبادهای ایرانی نشده‌اند.

,

رسانه‌های مقاومت اعلام کردند: انتشار این فیلم در جواب حمله‌های روز سه‌شنبه گذشته نیروی هوایی ائتلاف آمریکایی علیه مواضع نیروهای سوری و مقاومت در مرکز سوریه منتشرشده است.
به گزارش صاحب نیوز، نیروی هوایی ائتلاف غربی_عربی به رهبری آمریکا روز سه‌شنبه گذشته با حمله خود علیه مواضع نیروهای سوری و مقاومت در منطقه «سه‌راه ظاظا» واقع در شرق استان دمشق، چهار تن از نیروهای سوری و مقاومت را به شهادت رساندند و تعدادی را زخمی کردند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه