اخبار داغ

کارشناس مسائل دینی:

حادثه تروریستی تهران سبب بیداری ناآگاهان شد/سربازان ولایت و مدافعان حرم امنیت را در کشور برقرار کرده‌اند

حادثه تروریستی تهران سبب بیداری ناآگاهان شد/سربازان ولایت و مدافعان حرم امنیت را در کشور برقرار کرده‌اند
یک کارشناس مسائل دینی در محکومیت حادثه تروریستی تهران گفت: حادثه تروریستی تهران سبب بیداری بسیاری از ناآگاهان شد و فهمیدند که طبق آیه قرآن کریم و دستور اسلام، نظام اسلامی به قدرت امنیتی و دفاعی بسیار قوی نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر، حجت‌الاسلام علی رضایی، کارشناس دینی در جمع نمازگزاران فراهانی ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده محترم شهدای حادثه عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی گفت: تا به کی می‌خواهیم در خواب غفلت بمانیم؟ تا به کی می خواهیم چشمان خود را در برابر حقایق ببندیم؟ اون روز که عده‌ای به مدافعان حرم اهانت می کردند و قدرت نظامی و امنیتی کشور را غیرضروری می خواندند و وزرای عربستان و صهیونیست به استقبال این اظهارات می آمدند، در همان روز وقایع امروز دور از نظر نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر،,

وی افزود: حرف برخی افراد که می‌گویند امام امت صلاح امت را نمی خواهد عذاب آور است اما دردناک‌تر از آن قول افرادی است که فکر می‌کنند بیگانه‌ها خیرخواه کشور ما هستند و این حرف امان آدم را می‌برد.

,

رضایی با یادآوری سخن رهبر معظم انقلاب بر ضرورت دفاع از حرم و جانفشانی مدافعان حرم اظهار کرد: براساس فرمایش مقام عظمای ولایت اگر مدافعان پاک دل و مخلص در سوریه و عراق جانفشانی نمی کردند، باید شاهد جریاناتی بسیار عظیم‌تر از حادثه امروز در کشورمان می‌بودیم.

,

این کارشناس مسائل دینی اظهار کرد: تا به کی عده ای می خواهند همانند کبک سرشان را درون برف کرده و به حقایق نظر نکنند؟ حادثه تروریستی تهران سبب بیداری بسیاری از ناآگاهان شد و فهمیدند که طبق آیه قرآن کریم و دستور اسلام، نظام اسلامی به قدرت امنیتی و دفاعی بسیار قوی نیاز دارد.

,

ایشان همچنین تصریح کرد: کسانی که در این روزهای سخت امنیت کشور را برقرار می کنند، همین سربازان ولایت و مدافعان حرم هستند نه اشرافی ها و مرفهینی که برای منفعت خودشان حاضرند به روی انسانیت و شرف و دین خودشان پا بگذارند.

,

وی به فرمایش مقام معظم رهبری که «ترقه بازی های امروز از اراده ملت ایران نمی کاهد» اشاره کرده و گفت: مقام عظمای ولایت در این جمله به حضرت عقیله بنی هاشم(س) که در جواب دشمن با نهایت صبر و بردباری با پاسخ «ما رأیت إلا جمیلا» دشمن را خوار و ذلیل کرده، اقتدا کرد و با این جمله مانند همیشه مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی زد.

,

رضایی ادامه داد: حضرت حجت‌بن الحسن المهدی(عج) فرمودند؛ « ما از مراعات حال شیعیان اهمال نمی کنیم که اگر غیر از این بود دشمنان بر شما مسلط شده و بلاها شما را فرا می گرفتند».

,

این کارشناس دینی خاطرنشان کرد: همگان می بایست در هر لحظه به یاد ولی نعمتمان و قدردان الطاف و عنایات حضرتش باشیم که لحظه ای از مراعات حال ما کوتاهی نمی کند و باید هر ثانیه برای ظهور و فرج دعا کنیم و از این نکته غافل نباشیم که از مصادیق عنایات حضرت مهدی(عج)، وجود دیده بانی همچون مقام معظم رهبری و این اقتدار امنیتی در کشور و همین سربازان گمنام است.

,

در پایان نمازگزاران ولایتمدار فراهانی با نوای «الله اکبر» عملیات تروریستی در تهران را محکوم کردند.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه