اخبار داغ

استاندار آذربایجان شرقی:

اجازه اجرای هیچ پروژه‌ای را بدون پیوست محیط زیست نمی‌دهیم

اجازه اجرای هیچ پروژه‌ای را بدون پیوست محیط زیست نمی‌دهیم
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اجازه اجرای هیچ پروژه‌ای را بدون پیوست محیط زیست در استان نمی‌دهیم، گفت: اخیرا پرونده حدود 280 واحد تولیدی درگیر با مسائل محیط زیست را بررسی کرده و تصمیم گیری‌های لازم را اتخاذ کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید منابع اعتباری محدود را به نحو احسن صرف پروژه‌های عمرانی کنیم، اظهار داشت: باید در اجرای پروژه‌های استانی از مشارکت‌های مردمی و بخش خصوصی بهره‌مند شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی به لزوم گرامیداشت هفته محیط زیست در آذربایجان‌شرقی اشاره و بیان داشت: ما در استان بیش از دیگران به اهمیت توجه به محیط زیست و تبعات عدم توجه به این مقوله مهم واقف شدیم و بحث بی‎توجهی به دریاچه ارومیه و ندادن حق آبه این دریاچه نشان داد چه بحران عظیمی می‌تواند منطقه را فراگیرد.

,

جبارازده با بیان اینکه دولت یازدهم  وضعیت دریاچه به حالت پایدار رسید، افزود: شاید ده‌ها گروه سرمایه‌گذار قبل از احیای دریاچه منتظر بودند تمدن آذربایجان برچیده شود، اما اقداماتی که در دولت یازدهم انجام گرفت این امر محقق نشد.

,

استاندار آذربایجان شرقی ابراز داشت: امیدواریم بعد از این به سمت رساندن دریاچه به تراز اکولوژیک حرکت کنیم.

,

انتهای پیام / 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه