اخبار داغ

امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند به روشنگری و بصیرت افزایی است

امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند به روشنگری و بصیرت افزایی است
فتنه فضایی غبارآلود است که در آن مثل فضای آرام و شفاف به راحتی حق از باطل شناخته نمی شود و در فتنه به راحتی نمی توان تشخیص داد که حق با کیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا، فتنه فضایی غبارآلود است که در آن مثل فضای آرام و شفاف به راحتی حق از باطل شناخته نمی شود و در فتنه به راحتی نمی توان تشخیص داد که حق با کیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،,

در همان ایام فتنه امام خامنه ای (حفظه الله) فرمودند، فتنه های بزرگ تری در راه است. سوال اینجاست مگر چه فتنه ای در راه است که حضرت آقا فرمودند، فتنه های بزرگ در راه است.امروز به قول حضرت آقا دو شیعه داریم، یک شیعه انگلیسی و مرتبط با MI6 انگلیس و یک شیعه واقعی و ضد استکبار و در یک جمله در فتنه بعدی، حسینی ها، علوی ها و فاطمی ها ی واقعی و غیر واقعی رویاروی هم خواهند ایستاد، اینجاست که تشخیص فوق العاده سخت می شود لذا چاره چیست؟

,

باید کسانی که عشق به نظام و اسلام دارند ابتدا خودشان بیدار شوند و عمق فتنه آینده را درک کنند و بعد از آن عمارگونه عمل کنند و مختصات و مشخصات فتنه آتی را برای مردم روشن کنند.🔷امروز دشمن به دنبال جذب نخبگان و صاحبان نفوذ در جریان های مذهبی است که سکولاریسمی هستند و لذا دل سوختگان نظام باید از هم اکنون به فکر ده سال آینده باشند.

,

برای ایستادن در مقابل فتنه جدید که یک فتنه دینی و علمی است باید عمارگونه عمل کرد و برای بصیر شدن و بصیرت دادن باید عمارهای فتنه جدید اهل علم و دانش و مطالعه باشند.در فتنه جدید اگر کسی مسلط به مباحث فقهی، کلامی، فلسفی و دینی نباشد به هیچ عنوان نمی تواند عمارگونه عمل کند، بلکه شاید خود او هم راه را اشتباه برود.

,

در فتنه جدید عمارها باید نظریه پرداز و ایدئولوگ باشند.فتنه های امروز با آشوب های خیابانی همراه نیست بلکه ذهن مخاطب را نشانه می‌گیرد واین خود چه بسا خطرناکتر است فتنه امروز را bbcها پوشش نمی‌دهند آمد نیوز ها پوشش می‌دهند.

,

منابع تغذیه فتنه گران آتش کشیدن بانک ها و جنجال سازی های خیابانی نیست بلکه ظهور نظریه پردازان نوپا است که در زمین دشمن بازی میکنند هدف تقابل نسل جوان امروز و رویایی این نسل با آرمانهای انقلاب و شهداست امروز بیشتر از هر زمان انقلاب نیازمند روشنگری است

,

فتنه یک جریان مداومی است که حضور دارد. در مقاطعی سربازمیکند وهزینه هایی را تحمیل میکند. جریان فتنه جریانی نیست که بگوییم یک مقطعی شروع شد به پایان رسید و تمام شد ممکن است فردی بترسد جا بزند عقب بنشیند فرار بکند که خیلی ها هم در رکاب پیامبر این کار را کردند ولی دچار فتنه نشدند جمله ای از رهبری: شناخت ابزارها و نقشه های دشمن از شناخت خود دشمن مهمتراست.

,

علوی تبار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه