اخبار داغ

قدیری ابیانه:

حصر قانونی و لطف نظام به فتنه گران است/ نماینده ای که از قانون مداری حرف می زند قبل از هرکاری باید فتنه را محکوم کند

حصر قانونی و لطف نظام به فتنه گران است/ نماینده ای که از قانون مداری حرف می زند قبل از هرکاری باید فتنه را محکوم کند
قدیری ابیانه با بیان اینکه حصر قانونی و لطف نظام به فتنه گران است، گفت: نماینده ای که در خانه ملت در مسائل مختلف از قانون حرف می زند قبل از هرکاری باید فتنه و سران فتنه را محکوم کند در غیر این صورت کلام وی بی ارزش بوده و جایگاه خود را زیر سؤال می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در واکنش به نظر جعفرزاده در مورد موضع گیری های اخیرش در خصوص حصر سران فتنه، اظهار کرد: عدم تمکین سران فتنه و حامیانشان به قانون و رأی مردم و به راه انداختن فتنه ای که منجر به کشته و شهید شدن عده ای شد، جرم سنگینی است و نمی توان از کنار آن به راحتی گذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قانون گذارند پس با استناد به قانون باید فتنه ۸۸ را با پیامدهای تخریبی که برای نظام جمهوری اسلامی داشت محکوم کنند.

,

**سران فتنه خواستار تشدید تحریم ها علیه ایران شدند

, **سران فتنه خواستار تشدید تحریم ها علیه ایران شدند,

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه اگر قرار بر این باشد که قانون در مورد سران فتنه اجرا شود مجازات آنها بسیار سنگین تر از حصر خواهد بود، افزود: جان هانا مشاور امنیتی یکی از معاونان رییس جمهور سابق امریکا در مورد حصر گفت "نمایندگان و رهبران جنبش سبز ایران به ما گفتند که تحریم ها علیه ایران باید تشدید و کشنده باشد."

,

قدیری ابیانه افزود: این فرد در روزنامه لس آنجلس تایمز گفته بود که سران جنبش سبز در ایران از ما خواسته بودند که افزایش تحریم ها نباید به صورت واکسن عمل کند بلکه باید شدت داشته باشد.

,

وی با اشاره به اینکه اگر قرار باشد حصر سران فتنه برداشته شود باید در زندان بسر ببرند، تصریح کرد: آنها بخاطر این درخواست شوم از دشمن نظام جمهوری اسلامی باید محاکمه شوند.

,

**شکسته شدن حصر به نفع سران فتنه نیست

, **شکسته شدن حصر به نفع سران فتنه نیست,

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه شکسته شدن حصر به نفع سران فتنه نیست، اضافه کرد: حصر برای سران فتنه قانونی و لطف نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به آنها است.

,

قدیری ابیانه افزود: نماینده ای که در خانه ملت در مسایل مختلف از قانون حرف می زند قبل از هرکاری باید فتنه و سران فتنه را محکوم کند در غیر این صورت کلام وی بی ارزش بوده و جایگاه خود را زیر سؤال می برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه