اخبار داغ

نمایش خیابانی «از خلیج فارس تا جماران» در هرمزگان اجرا شد+تصاویر

نمایش خیابانی «از خلیج فارس تا جماران» در هرمزگان اجرا شد+تصاویر
نمایش خیابانی «از خلیج فارس تا جماران» به کارگردانی حبیب الله ناصری در نقاط مختلف استان هرمزگان اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله ناصری،کارگردان نمایش «از خلیج فارس تا جماران» در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده ؛ اظهار کرد: این نمایش در قالب چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» به مدت چهار روز در نقاط مختلف استان اجرا شد و با وجود گرمای هوا ، با استقبال بی نظیری از سوی علاقه مندان مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حبیب الله ناصری،کارگردان نمایش «از خلیج فارس تا جماران» در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده ؛ اظهار کرد: این نمایش در قالب چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» به مدت چهار روز در نقاط مختلف استان اجرا شد و با وجود گرمای هوا ، با استقبال بی نظیری از سوی علاقه مندان مواجه شد., فرهنگ کده ,

 

,

وی به بازیگران نمایش «از خلیج فارس تا جماران» اشاره کرد و گفت: ایوب رحیمی شهواری ؛ حبیب اله ناصری ؛ ارسلان مولا داد ؛ محمد امین درویشی ؛باقر رمضان زاده از بازیگران این نمایش هستند و دیگر عوامل این نمایش را مهدی سراجی، صدابردار و پخش موزیک؛ امین صومعه ، عکاس و بهروز دهقانی طراح پوستر می باشند که در این نمایش نقش آفرینی کرده اند.

,

 

,

ناصری بیان کرد: این نمایش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد میناب ؛دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه میناب؛انجمن نمایش فرهنگسرای شهید بهشتی میناب به روی صحنه رفت.

,

 

,

وی درباره نمایش «از خلیج فارس تا جماران» ؛افزود: نمایش از خلیج فارس تاجماران روایتگر یک جانباز شیمیایی و از ناحیه پاست که در جنگ با توجه به اینکه نام و یاد امام خمینی (ره)راه گشای عملیاتشان بوده است و از سویی دیگر همرزمانش پلاک و نامه هایی را به این جانباز سپرده اند تا به دست امام برساند.

,

 

,

کارگردان نمایش «از خلیج فارس تا جماران» در ادامه تصریح کرد: این جانباز شیمیایی قصد دارد از هرمزگان با ویلچر به سمت جماران برود اما جوانی که دراین نمایش نقش داماد آن را دارد ممانعت میکند، اما این ممانعت کار به جایی نمیبرد تااینکه جوان حاجی را راضی می کند که او را در این مسیر همراهی کند، این اتفاق می‌افتد و راهی جماران می شوند.

,

 

,

ناصری در ادامه اضافه کرد: درمسیر از طریق رادیو خبردار می شوند که امام در بیمارستان بستری شده و از مردم برای بهبود حالش التماس دعا میکنند، حاجی به تشویش می افتد، جوان می خواهد از همان بین راه برگردند اما باز حاجی اصرار بر رفتن دارد تا اینکه صدای عزاداری و مردمانی که عکس امام را دارند می بیند که امام به ملکوت اعلی پیوسته است و حاجی از بس بی تابی میکند باهمان نگرانی شهید می شود.

,

 

,

وی به وضعیت تئاتر شهرستان میناب پرداخت و افزود: تئاتر میناب وضعیت مطلوبی را طی می کند و هنرمندان این عرصه بادل و جان از خودشان مایه گذاشته اند تا میراث دار خوبی از بزرگان تئاتر میناب دردهه های نه چندان دور باشند و تلاش و همت شان بر این است که به نحو احسن به آیندگان منتقل کنند.

,

 

,

خاطر نشان می شود ؛ نمایش خیابانی از خلیج فارس تاجماران به نویسندگی و کارگردانی حبیب الله ناصری از میناب در لیست تقدیر شوندگان اختتامیه چهارمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد قرار گرفت.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه