اخبار داغ

مهاجم پرسپولیس:

فوتبال تیم برانکو هیچ وقت زیبا نبود / اکثر بازیکنان تیم ملی دو شناسنامه و اسم داشتند

فوتبال تیم برانکو هیچ وقت زیبا نبود / اکثر بازیکنان تیم ملی دو شناسنامه و اسم داشتند
مهاجم پرسپولیس گفت: فوتبال تیم برانکو هیچ وقت زیبا نبود، زمانی که سرمربی تیم فوتبال ایران هم بود؛ می گفت ترجیح می دهم تیمم بد بازی کند اما نتیجه بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «احسان خرسندی» بازیکنی که با ۱۷ سال سن، جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر است و از سوی دیگر با دو قهرمانی همراه پرسپولیس، رکورددار قهرمانی در این باشگاه به‌شمار می‌آید در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه ورزش شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: پرسپولیس از ۱۰ سال پیش تا به امروز روند رو به رشدی نداشت. یک فصل خوب بود، یک فصل وقفه داشت، حتی یک فصل کاندیدای سقوط بود و این‌گونه نبوده که پرسپولیس پله پله بالا بیاید و طی یک پروسه برنامه‌ریزی شده قهرمان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی گفت: البته زمانی که با یک مربی بزرگ به نام برانکو توافق شد که به ایران بیاید نوید این می‌رفت که تغییراتی در تیم دیده شود و از روزی که او هدایت تیم را برعهده گرفت، روند رو به رشد این تیم قابل مشاهده بود. باید بپذیریم پرسپولیس از زمان حضور برانکو تحول اساسی داشت؛ بازی‌های خوبی انجام داده و تماشاگران را به استادیوم برگرداند. حضور او نشان داد وجود یک مربی بزرگ چطور می‌تواند تحولات اساسی به‌وجود آورد؛ کنار این، جوان‌گرایی برانکو هم قابل تقدیر است.

,

خرسندی افزود: این تیم حتی فصل پیش هم مدعی قهرمانی بود و به خاطر تفاضل گل این عنوان را از دست داد. پس باید قبول کنیم در این مدت برنامه‌ریزی برای قهرمانی پرسپولیس صورت گرفته که سر انجام، نتیجه هم داده است

,

وی عنوان کرد: البته انتقادهایی هم به وی می‌شود. این که پارسال تیم قشنگ‌تر بازی می‌کرد و امسال فقط دنبال نتیجه بود.

,

مهاجم تیم پرسپولیس بیان داشت: فوتبال تیم برانکو هیچ وقت زیبا نبود. زمانی که سرمربی تیم فوتبال ایران هم بود؛ می گفت ترجیح می‌دهم تیمم بد بازی کند اما نتیجه بگیرد. هیچ وقت از وی توقع بازی زیبا نداشتیم. اگر امروز هم بازی زیبا از پرسپولیس مشاهده می‌کنید به واسطه حضور بازیکنان خلاق در خط میانی و حمله است. بازیکن‌هایی که هر لحظه می‌توانند نتیجه عوض کنند و به همین دلیل مربی مجبور است در روش بازی خود تغییراتی ایجاد کند.

,

وی ادامه داد: شاید برانکو دلش نخواهد تیمش این‌قدر زیبا بازی کرده و حمله کند که در ضد حمله گل دریافت کند اما توانایی‌های بازیکنانش طوری است که فوتبال هجومی در پرسپولیس بیشتر به چشم می‌آید. هرچند با تغییراتی تاکتیکی سعی کرده خیلی اجازه نفوذ و هجوم به بازیکنانش ندهد. نمونه آن سروش رفیعی که آن بازی فانتزی که همیشه از وی مشاهده می‌شد را نمی‌بینیم و بیشتر به بازیکنی در خدمت تیم بدل شده است

,

 

,

*انتقاد دیگر این است که برانکو مرد روزهای بزرگ نیست ...

, *انتقاد دیگر این است که برانکو مرد روزهای بزرگ نیست ..., انتقاد دیگر این است که برانکو مرد روزهای بزرگ نیست ..,

این مهاجم جوان خاطر نشان کرد: مربیانی مانند برانکو داشتیم که مرد روزهای بزرگ نبودند. البته مرد روزهای بزرگ بودن به این معنی نیست که همه بازی‌ها را ببریم. یک سری بازی خاص در سال برگزار می‌شود که تماشاگران علاقه زیاد دارند در آن بازی برنده شوید.

,

وی به خبرنگار حوزه ورزش شبکه خبری تهران نیوز گفت: وقتی برانکو با ۱۰ یا ۱۵ برد به استقلال می‌رسد، توقع داشتیم که استقلال را ببریم اما این اتفاق نیفتاد. نمونه‌اش سال گذشته و بازی با نفت که اگر مساوی هم می‌کردیم قهرمان می‌شدیم اما آن بازی را واگذار کردیم. یا بازی با الهلال عربستان که تیم پیش می‌افتد اما سرانجام می‌بازد و یا وقتی جلوی الریان به برد نیاز داریم، با تساوی در تهران متوقف می‌شویم.

, تهران نیوز,

خرسندی افزود: بازی‌های بزرگ یعنی این بازی‌ها. هرچند نباید سطح توقع هم آن‌قدر بالا رود که پرسپولیس با برانکو باید در همه مسابقات پیروز شود.

,

 

,

*دودستگی هم در تماشاگران به‌وجود آمده است

, *دودستگی هم در تماشاگران به‌وجود آمده است, *دودستگی هم در تماشاگران به‌وجود آمده است,

وی بیان داشت: برخی می‌گویند بعد ۱۰ سال پرسپولیس قهرمان شده و همین کافی است و عده‌ای دیگر می‌گویند قهرمانی مهم نیست و باید استقلال را می‌بردیم …

,

مهاجم پرسپولیس در پایان گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ورزش شبکه خبری تهران نیوز تصریح کرد: این روزها من به مربیگری روی آورده‌ام. اگر شما کار مربیگری کنید متوجه می‌شوید که دوست دارید در پایان فصل جام برای شما باشد. شاید برای تماشاگران مهم باشد دربی هم ببرید و قهرمانی جذابیتش کمتر باشد اما برای مربی کسب سهمیه آسیا و قهرمانی در لیگ مهم‌تر از همه چیز است.

, تهران نیوز,

انتهای متن/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه