اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

امنیت کشور مسئله جناحی نیست/توانمندی دفاعی بازیچه تبلیغات انتخاباتی شد

امنیت کشور مسئله جناحی نیست/توانمندی دفاعی بازیچه تبلیغات انتخاباتی شد
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل امنیتی و دفاعی در دولت ها و مجالس نباید وارد مسائل سیاسی شود بلکه باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی دولت دهم و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت درخصوص حوادث تروریستی اخیر گفت: اقدام تروریستی مذبوحانه داعشی ها مورد حمایت غیر مستقیم آمریکا و عربستان سعودی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ناکام ماندن حرکت مذبوحانه نیروهای تروریستی در تهران

, ناکام ماندن حرکت مذبوحانه نیروهای تروریستی در تهران,

میرتاج الدینی با اشاره به اینکه این نیروهای تروریستی با حرکتی مذبوحانه ای می خواستند خودی نشان دهند که ناکام ماندند، افزود: عملیات آنها خوشبختانه با اقدامات سریع و به موقع نیروهای امنیتی نا کام ماند اگرچه مردم بیگناه و برخی کارمندان مجلس را به رگبار بستند.

,

وی با بیان اینکه جنایت های اخیر نشان می دهد که دشمنان به دنبال کینه توزی در نظام و انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: همیشه باید در جامعه و در نظام هوشیار باشیم که بتوانیم به موقع جلوی این توطئه ها را بگیریم.

,

معاون پارلمانی دولت دهم با اشاره به اینکه "یک گروهی می‌گفتند بعضی‌ها توهم توطئه دارند" گفت: این حوادث نشان داد که همیشه دشمن خواهیم داشت.

,

حادثه تروریستی هشداری برای دولت در حمایت از نیروهای امنیتی است

, حادثه تروریستی هشداری برای دولت در حمایت از نیروهای امنیتی است,

وی با بیان اینکه این حوادث یک هشداری به تمامی مسئولان کشور بود، اظهار کرد: این موضوعات به مسئله امنیتی و حمایت از نیروهای امنیتی کشور برمی گردد.

,

توانمندی دفاعی بازیچه تبلیغات انتخاباتی شد

, توانمندی دفاعی بازیچه تبلیغات انتخاباتی شد,

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری برخی ها کم لطفی کردند و توانمندی های دفاعی کشور را وارد بسته های انتخاباتی خود کردند که شایسته نبود.

,

امنیت کشور مسئله جناحی نیست

, امنیت کشور مسئله جناحی نیست,

وی با اشاره به اینکه مسئله امنیتی کشور بحث جناحی نیست که ساده گرفته شود، بیان کرد: همیشه باید مسائل امنیتی و دفاعی در همه دولت ها و مجالس مورد حمایت جدی قرار گیرند و نباید وارد مسائل سیاسی شوند.

,

معاون پارلمانی دولت دهم با تاکید براینکه باید نیروهای نظامی، امنیتی، سپاه، بسیج و ارتش در کشور تقویت شوند، افزود: همیشه باید از نیروهای امنیتی کشور حمایت گسترده شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه