اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان گیلان:

پوشیدن لباس مقدس سربازی برای خدمت به مردم عبادت است

پوشیدن لباس مقدس سربازی برای خدمت به مردم عبادت است
فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: پوشیدن لباس مقدس سربازی برای خدمت به مردم عبادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خوبان، سردار "محمدرضا میرحیدری" در دیدار با سربازان وظیفه اعزامی استان به پادگان‌های آموزشی با ادای احترام به خانواده شهدای حوادث تروریستی تهران، گفت: حرکت گرگ صفتان تکفیری بدون پاسخ نخواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خوبان,

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه خانواده‌های سربازان، فرزندانشان را برای حفظ امنیت کشور تربیت کرده‌اند، تصریح کرد: سربازان به عنوان حافظان مرز و بوم در لباس مقدس سربازی باید سهمشان را برای برقراری امنیت ملت بزرگ ایران ایفا کنند.

,


وی با اشاره به اینکه جوانان برومند برای حفظ کشور ایران و نظام مقدس اسلامی، از جانشان مایه خواهند گذاشت، خاطرنشان کرد:‌ دوران سربازی، دورانی تکرارنشدنی در زندگی هر فرد است.

,
,


فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه حفظ جان میلیون‌ها نفر به عملکرد سربازان در دستگاه‌های نظامی و انتظامی بستگی دارد، اظهار داشت: سربازی دوره‌ای طلایی در زندگی جوانان است.
سردار میرحیدری از سربازان به عنوان امانت‌های ارزشمند خانواده‌ها در دستگاه‌های مختلف نام برد و تصریح کرد:‌ سربازان باید مایه عزت خانواده‌ خود و کشور باشند.

,
,
,


این مقام ارشد انتظامی مسئولیت‌پذیرشدن را از نکات مثبت دوران سربازی برشمرد و تصریح کرد:‌ سربازها با جدا شدن از چتر حمایتی خانواده، مستقل‌شدن را می‌آموزند.

,
,


وی با بیان اینکه سربازان وظیفه مایه اعتلای نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد:‌ عزت و کرامت سربازان باید در دستگاه‌های مختلف در هر شرایطی حفظ شود.

,
,


سردار میرحیدری سربازان را زینت کشور برشمرد و خاطرنشان کرد:‌سربازان به هیچ وجه نباید اجازه بدهند آسیبی متوجه آبرو و عزت نظام مقدس اسلامی شود.

,
,


فرمانده انتظامی استان گیلان احترام، ایثار، رشادت و مسئولیت پذیری را به عنوان ویژگی‌های سربازان خوب معرفی کرد و افزود: پوشیدن لباس مقدس سربازی برای خدمت به مردم عبادت است. 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه