اخبار داغ

امام جمعه سبزوار در اولین دیدار با تشکل های دانشجویی مطرح کرد:

مسئله فتنه فراموش ناشدنی است/دشمنان برای هجمه فرهنگی سراغ تحقیر ارزش‌ها می‌رود

مسئله فتنه فراموش ناشدنی است/دشمنان برای هجمه فرهنگی سراغ تحقیر ارزش‌ها می‌رود
امام جمعه سبزوار گفت: مسئله فتنه فراموش نشدنی است و فتنه گران از کفار بدتر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار حجت الاسلام علامرضا مقیسه شب گذشته در دیدار با تشکل های دانشجویی با اشاره به اینکه جریان فتنه در کشور فراموش نشدنی است، اظهارکرد: متاسفانه فتنه گران و سران فتنه در برهه ای از زمان کشور را به جایی کشاندند که پایه های اصلی نظام متزلزل شد و هزینه های زیادی را بر کشور تحمیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه این افراد کسانی هستند که تنها در مواقعی به قانون عمل می کنند که به نفعشان باشد، تصریح کرد:باید دید سوزاندن اموال مردم و تعرض به جان هموطنان را کدام قانون تفسیر می کنند که حتی حاضر به عذر خواهی نیستند.

,

 

,

امام جمعه سبزوار همچنین بابیان اینکه کار این افرد شبیه داعش هایی است که به مسلمانان رحم نکردند، تاکید کرد: کسانی که عمل زشت این افراد را تایید کنند همانند فتنه گران بوده و در گناهشان شریک هستند.

,

 

,

حجت الاسلام مقیسه در قسمتی دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل فرهنگی و دغدغه دانشجویان در شهرستان عنوان کرد: فرهنگ مجموعه ای است از ارزش ها و باورهای جامعه و هنگامی که دشمن سعی در تخریب فرهنگ دارد ابتدا به سراغ تحقیر ارزشهای فرهنگی موجود در هر جامعه می رود.

,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه تشویق نخبگان علمی امری بسیار پسندیده است، تاکید  کرد: ستاد نماز جمعه این فرصت را برای معرفی نخبگان و مخترعین شهرستانی فراهم کرده تا با استفاده از ظرفیت نماز جمعه اقدام به معرفی اختراعات خود به شهروندان بکنند.

,

 

,

حجت الاسلام مقیسه ادامه داد: امیدواریم این حرکت بتواند نقش حلقه اتصال بین مخترعین جوان و سرمایه گذاران را ایفا کند.

,

 

,

در این جلسه جمعی از اعضای تشکل های دانشجویی در ابتدای جلسه به بیان دیدگاهها و مشکلات موجود در شهرستان پرداختند.

,

 

,

مهمترین مباحث مطرح شده از سوی دانشجویان عدم توجه کافی مسئولین فرهنگی دانشگاهها به بحث عفاف و حجاب و بی توجهی به رعایت این مسئله در شهر دارالمومنین بود.

,

 

,

عدم اعطای مجوز برای حضور سخنران های ارزشی از دیگر مطالبات دانشجویان در این دیدار بود که توسط دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری مطرح شد.

,

 

,

عدم توجه به مسئله کوی گلستان به عنوان معضل مهم سبزوار در مرکزی ترین نقطه شهر نیز که چندین سال در انتظار کمیسیون ماده پنج استان است به عنوان مطالبه دانشجویان عدالت خواه مطرح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه