اخبار داغ

فعال دانشجویی شهرستان آستارا:

تحریف خط امام به خاطر ترس ازآرمان های ایشان است

تحریف خط امام به خاطر ترس ازآرمان های ایشان است
هرمز پور فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا گفت: برخی در کشور با حضرت امام خمینی (ره) مشکل دارند چون از اهداف و آرمان‌های امام راحل می‌ترسند اقدام به تحریف شخصیت ایشان می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار هرمرپور فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آستارا در پی حادثه تروریستی در تهران درگفتگو با خبرنگار پیک دانشجو گفت: در منطق اسلام و اهل‌بیت ترور در هر جای دنیا چه ترور علیه مسلمان و غیرمسلمان همیشه محکوم است و ما راضی نیستیم که در هیچ جای دنیا عملیات ترور صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو ,

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه نظیر حادثه مذکور در دهه ۶۰ توسط گروهک‌های منافقین به وقوع پیوسته و دهه ۶۰ دهه مظلومیت ملت شریف ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: در دهه ۶۰ بالغ‌بر ۱۷ هزار انسان بی‌گناه از اقشار مختلف جامعه به دلیل داشتن ریش و پوشش مذهبی توسط منافقین به شهادت رسیدند.

,

وی با تأکید بر اینکه این ترورها اراده مردم ایران را برای پیشرفت و اتحاد روزافزون محکم‌تر می‌کند بیان کرد: حادثه ترور در مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) یک کار بی‌هدف، تبلیغاتی و نمایشی از سوی دشمن بود و با این ترورهای بی‌هدف نمی‌توانند کام ملت شریف ایران را تلخ کنند.

,

هرمزپور گروهک‌های منافقین را از داعش بدتر دانست و گفت: یک عده از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در ایام تبلیغات انتخاباتی، شعار حمایت از منافقین را در کشور سر می‌دادند و با حمایت‌های کورکورانه خود از منافقین به بلندگوی دشمن در داخل مرزهای کشور تبدیل‌شده بودند.

,

وی با اشاره به اینکه زیر سؤال بردن اعدام‌های دهه ۶۰ زیر سؤال بردن آرمان‌ها حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری است افزود:برخی در کشور با حضرت امام خمینی (ره) مشکل دارند چون از اهداف و آرمان‌های امام راحل می‌ترسند اقدام به تحریف شخصیت ایشان می‌کنند.

,

سالار هرمزپور تصریح کرد:برخی سیاسیون ما در آینده حامی تروریست‌های حادثه ترور در مجلس و حرم حضرت امام خمینی (ره) می‌شوند و بروز این حوادث در کشور به دلیل کم‌کاری و غیرانقلابی بودن برخی از مسئولان اجرایی کشور است.

,

وی بابیان اینکه عقلانیت ایجاب می‌کند که انسان روحیه انقلابی داشته باشد افزود: مسئولانی که نیروهای ارزشی و انقلابی کشور را افراطی بدانند و از آن‌ها به‌عنوان تندرو یاد کنند نتیجه چنین تفکری پررو شدن دشمن است.

,

سالار هرمزپور با تأکید براینکه فرمایشات مقام معظم رهبری را برای مردم و مسئولان کشور راه‌گشاست گفت: سازش با استکبار جهانی آمریکا هزینه دارد و با این سازش‌ها مشکلات کشور برطرف نمی‌شود همان‌طور که در قضیه برجام بااینکه هیچ‌یک از تحریم‌ها برداشته نشد بلکه سنای آمریکا در حال افزایش تحریم‌ها است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه