اخبار داغ

بخشدار رانکوه در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

آغاز خرید تضمینی برگ سبز چای و برنج در دولت تدبیر و امید/ایستگاه پمپاژ سیویر در هفته دولت افتتاح می شود

آغاز خرید تضمینی برگ سبز چای و برنج در دولت تدبیر و امید/ایستگاه پمپاژ سیویر در هفته دولت افتتاح می شود
جلسه شورای اداری بخش رانکوه با حضور فرمانداراملش و مدیران ادارت شهرستان برگزار شد و سیدحسین باشبتن گزارشی از عملکرد 4ساله گذشته خود را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از املش ما، سید حسین باش بتن بخشدار رانکوه در جلسه شورای اداری این بخش که با حضور فرماندار شهرستان املش و مدیران ادارت برگزار شده بود ، گزارش از عملکرد 4 ساله حضورر خود در بخشداری بیان کرد و گفت: در این سالهای دولت تدبیر و امید خرید تضمینی برگ سبز چای و برنج آغاز شد و هم اکنون 19 کارخانه فعال در زمینه صنعت چای در این بخش مشغول به فعالیت می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, املش ما,

وی به خاطره بد خشکسالی سال 92 اشاره کرد و افزود: در آن روزها وقتی نماز ظهر و عصر را در بخشداری اقامه می کردیم به بازدید و سرکشی از شالیزارهای کم آب می رفتیم و این امر تا افطار ادامه پیدا می کرد و برخی اوقات پس از افطار نیز در کنار شالیکاران حاضر می شدیم.

,

بخشدار رانکوه از تلاش دولت تدبیر و امید در لایروبی 8 استخر و 2 سردهنه تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: مشکل منابع آبی تا حدود زیادی حل شده است و امیدواریم به برکت هفته دولت سال جاری ایستگاه پمپاژ سیویر به بهره برداری برسد.

,

باشبتن ادامه داد: درصد خوبی از روستاهای بخش رانکوه از نعمت گاز برخوردار شدند ، دو روستا دارای شورای اسلامی شد و اهالی این دو روستا متقاضی گاز و بهسازی جاده هستند.

,

وی به تاسیس کارخانه میکا و فراوری فندق در موسی کلایه اشاره کرد و اظهار داشت : پروژه آبیاری قطره ای در روستاهای بالادست با پیگیری جهادکشاورزی شهرستان در حال اجراست ، 32 رقم فندق پرمحصول کشت شد که پس از 3 سال به بهره برداری خواهد رسد و اتفاقی بزرگ در افزایش تولید فندق را شاهد خواهیم بود

,

بخشدار رانکوه  از برگزاری اولین نماز ظهر عاشورا ، تجمع عاشورائیان ، بروز بودن اسناد مالی دهیاری ها و فرهنگ سازی صورتجلسه شوراها خبر داد و گفت: اهالی بخش رانکوه بدلیل عدم استقرار ادارات نگرانی هایی دارند که اگر در کمیته برنامه ریزی شهرستان توجه ویژه ای به جهت ساخت مجتمع اداری بشود ، بسیاری از مشکلات در همین بخش حل خواهد شد.

,

باشبتن در پایان خواستار حل مشکل آب شرب روستای گرکرود پرجمعیت ترین روستای بخش از چشمه گلستانسرا و مسیر ییلاقی خصیل دشت به لوزان شد و خاطرنشان کرد : بسیاری از مدارس بدلیل عدم وجود دانش آموز بلاتکلیف و بلااستفاده مانده که اگر توجه ویژه ای به آنها شود می توان بعنوان مجتمع توریست پذیر یا خانه معلم استفاده گردد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه