اخبار داغ

توهین دوباره وزیر راه و شهر سازی به رسانه‌ها/

آخوندی: صدا و سیما مرجعیت ملی خود را از دست داده/ برخی رسانه‌ها "ضد رسانه" هستند!

آخوندی: صدا و سیما مرجعیت ملی خود را از دست داده/ برخی رسانه‌ها "ضد رسانه" هستند!
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی یادداشتی در روزنامه اعتماد باز هم به اهالی رسانه هجوم آورد و از برخی رسانه‌ها با برچسب " ضد رسانه" پذیرایی کرد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی یادداشتی در روزنامه اعتماد باز هم به اهالی رسانه هجوم آورد و از برخی رسانه‌ها با برچسب " ضد رسانه" پذیرایی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آخوندی در این یادداشت برخی رسانه‌های کشور را صاحب شبکه‌های تو در تو و پیچیده خطاب کرده و آن‌ها را به ایجاد شکاف عمیق اجتماعی و تخریب و ایجاد بدبینی در مردم نسبت به دولت متهم می‌کند و از سویی با حمله شدید به رسانه ملی، آن را از مرجعیت ملی دور می‌داند.

,

در بخشی از یادداشت آخوندی آمده است: " صدا و سیما مدت‌هاست از اهداف خود به کلی دور شده‌ و مرجعیت ملی خود را از دست داده است. به دلیل شدت وضوح نیاز به توضیح اضافی در این باره نیست. این کاستی کمی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. حفظ وحدت و یکپارچگی ملی، توسعه ایران و اقدام در مواقع بحرانی نیازمند وجود رسانه ملی است. قاعدتا رییس‌جمهور به عنوان هماهنگ‌کننده قوا، و به گفته خود ایشان به عنوان وکیل مردم، مسوولیت سنگینی در این ارتباط دارند که مردم در انتظار نقش‌آفرینی از سوی ایشان هستند."

, .,

 

,

, ,

 

,

وی چندی پیش هم در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه گفته شده ایرباس سوم که به ایران آماده است مرجوعی کشور کلمبیا است، ایا این موضوع صحت دارد و شرایط آن اکنون چگونه است گفت: مرجوعی یعنی چی، این حرف های عجیبی است.

در ادامه اما وزیر راه  پس از قطع دوربین نسبت به این سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان واکنش دیگری نشان داد و به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد!

وزیر راه بعد از این سخنان میکروفن خبرنگار را گرفته و قصد پرت کردن آن را داشت و با لحن فریادگونه گفت: شما حرفه ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمیارید برید بابا!

, .,
,
, !,
,
,

 

,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه