اخبار داغ

یادداشت/

برگشت به جاهلیت با هنرنمایی عربستان و امریکا

برگشت به جاهلیت با هنرنمایی عربستان و امریکا
” رقص شمشیر جاهلیت مدرن در کنار جاهلیت قبیلگی”تعبیر زیبایی بود که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با شاعران به آن اشاره فرمودند تا از حقیقت پلید امریکا و عربستان بیش‌ازپیش پرده بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،” رقص شمشیر جاهلیت مدرن در کنار جاهلیت قبیلگی”تعبیر زیبایی بود که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با شاعران به آن اشاره فرمودند تا از حقیقت پلید امریکا و عربستان بیش‌ازپیش پرده بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
 
,
قرآن در خصوص ویژگی‌های دوران جاهلیت می‌گوید عرب در دوران جاهلیت وعده‌ها و تهدیدهای خدا را مورد اهمیت قرار نمی‌داد و آنها را تکذیب می‌کرد و بر مبنای هوی و هوس تصمیم می‌گرفت و این دقیقاً همان ویژگی‌هایی است که امروز در جاهلیت مدرن و قبیلگی به‌وضوح خودنمایی می‌کند.
,
 
,
جاهلیت قبیلگی به سردمداری آل سعود امروز به دنبال احیای سنت‌ها و اخلاق حماقت‌آمیز دوران جاهلیت نخست است گویا شیوخ جاهل حجاز در میدان حماقت نیت کرده‌اند گوی سبقت را از اجداد و اسلاف خویش بربایند.
,
 
,
 
,
تجدید این جاهلیت قبیلگی و اسباب‌کشی از اسلام به‌سوی جاهلیت با رحلت پیامبر آغاز شد و تا آنجا پیش رفت که به کشتن دختر پیامبر و غصب حکومت منتهی شد انحرافی که ثمره نامیمون آن فجایع دیروز کربلا و مصیبت‌های امروز جهان اسلام است.
,
 
,
آنچه مسلم است حمیت، تعصب و پافشاری درباره معلومات ناچیز و خواسته‌های بی‌اساس از بارزترین خواص زندگی در جاهلیت است این خاصیت تباه‌کننده‌ترین پدیده‌ای بود که زندگی مردم را در آن دوران در خود فروبرده بود و رقص شمشیر جاهلیت مدرن در کنار جاهلیت قبیلگی نشان از تقویت همین پدیده خطرناک است.
,
 
,
این پدیده خطرناک ضرورت جهاد فرهنگی در مقابل جاهلیتی را که مادر فتنه‌ها و هرج‌ومرج هاست را بیش‌ازپیش آشکار می‌کند اگر به جنگ فرهنگی با جاهلیت مدرن و قبیلگی نرویم باید منتظر شعله‌ور شدن جنگ های جدید در منطقه باشیم بیایید مشعل روشنگر هدایت شویم بیایید پا در میدان مبارزه فرهنگی با جاهلیت مردن و جاهلیت قبیلگی بگذاریم قبل از آنی که دیر شود.
,
 
,
علی لاری زاده
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه