اخبار داغ

عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی گیلان؛

چگونه ممکن است مسئولان بلندبالا علیه امنیت ملی کشور خود سخن بگویند؟

چگونه ممکن است مسئولان بلندبالا علیه امنیت ملی کشور خود سخن بگویند؟
گاهی فردی به خواب رفته است که با صدا کردن بیدارمی شود و گاهی فردی خودش را به خواب زده است که هرچه فریاد کنی بی فایده است ظاهرا آقای نماینده خود را به خواب زده است ولی معلوم نیست چرا ادای بیداران را در می آورد؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روشن خبر، متن یادداشت، عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی گیلان، دکتر سید احمد ذبیحی، با عنوان «چگونه ممکن است مسئولان بلندبالا علیه امنیت ملی کشور خود سخن بگویند؟» به صورت ذیل می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, روشن خبر, روشن خبر, روشن خبر,

 

,

هر از گاهی وکیل الدوله ها به بیان نظراتی در جامعه می بپردازند که انسان از شنیدنش حیرت می کند!! باردیگر آقای جعفرزاده به تنظیف سران فتنه پرداخت و در جایگاه اپوزسیون نظام با حمایت از آشوب طلبان ۸۸ مدعی شد برای پرسش کنندگان حصر پاسخی قانع کننده ندارد.

,

 

,

گاهی فردی به خواب رفته است که با صدا کردن بیدارمی شود و گاهی فردی خودش را به خواب زده است که هرچه فریاد کنی بی فایده است ظاهرا آقای نماینده خود را به خواب زده است ولی معلوم نیست چرا ادای بیداران را در می آورد؟

,

 

,

البته اگرافرادی مانند مطهری و جعفرزاده نمی خواهند و یا نمی توانند ازغفلت شیطانی خود خارج شوند باید به ایشان حق داد وقتی دهها فتنه گر و مفسد و یاغی شبانه روز همچون موریانه به نابودی ریشه های درخت تناور انقلاب مشغولند و جدیتی برای نابودیشان مشاهده نمی شود باید سیاسان به یاوه سرایی بپردازند.

,

 

,

چگونه ممکن است مسئولان بلندبالا و کوتاه فکر یک دولت علیه امنیت ملی کشور خود سخن بگویند؟ چگونه ممکن است فرهنگ و آموزش یک کشور با لجاجت و خیره سری مسئولان بلندمرتبه نشین به سخره گرفته شود؟! چگونه ممکن است یاغیان و باغیان که با خباثت و حماقت خود باعث شهادت ۲۲ انسان بی گناه در آشوبهای سال ۸۸ شدند به جوخه مرگ سپرده نشوند؟!

,

 

,

در کدام شریعت و قانون مدنی جلادهای خون آشام ترفیع می گیرند و مظلومین بی گناه محکوم می شوند؟! تا آنجا که دلآرام ملت هشدار می دهد: مراقب باشید جای شهید و جلاد عوض نشود.

,

 

,

کدام محکمه ای است که اگر عادلانه بخواهد داد مظلوم از ظالم بستاند جز حکم مرگ را برای آمرین و مباشرین آشوبهای ۸۸ همچون جلادهای منافق دهه ۶۰ صادر نمی کند؟!

,

 

,

کدام عقل سلیم است؛ به آنانکه عزت و امنیت و اقتدار یک ملت بزرگ را به چالش کشیدند مرگ و لعن نفرستد؟!

,

 

,

اگر  بخشش و رافت رهبر و خدماتشان درگذشته نبود تاکنون باید هفت کفن پوسانده بودند. چرا خیانت و جفایی که در حق مردم سرزمین خود کردند به آن غافلان یادآور نمی شوید که اگر نظر مستبدانه فتنه گران در ابطال انتخابات عملی می شد امروز نه از صندوق رای خبری بود و نه از روحانی!!

,

 

,

چرا اگر دروغ نمی گویید و پاسخگوی مردم خود هستید، شما مدعیان دفاع از حقوق و آزادی انسان از مجازات ستمگران و معاندین و دشمنان خدا و خلق حمایت نمی کنید؟!!  و درعوض، روزی که پاسداران انقلاب در حفاظت از نمایندگان مجلس جانانه ایستاده اند و جانشان را تقدیم می کنند از یک سو سلفی می گیرید تا با آن همه بی حرمتی و سخنان سخیف معاندانه ضد مدافعان حرم بیفزایید و بگویید که دوستانتان بدانند هنوز حامیان فتنه نمرده اند و از سوی دیگر سینه چاک در دفاع از آمریکا غداره بندی می کنید که چرا مرگ برآمریکا؟! این تروریستها چه به آمریکا؟!!

,

 

,

اما افسوس!!  ای پی جویان شتر جمل فتنه گران !! شما نه طلحه و زبیر هستید که برایتان تاسف بخوریم و نه ابن زیاد هستید که  پس از مرگتان شادی کنیم.  شما مستحق دعا هستید که هدایت شوید و اگر به اجابت نرسید دست به نفرین می بریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه