اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار:

نیاز مردم قزوین تنها احداث پل و زیرگذر نیست

نیاز مردم قزوین تنها احداث پل و زیرگذر نیست
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با انتقاد از عملکرد شورا و شهردار گفت: نیاز مردم تنها احداث پل و زیرگذر نیست و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم جدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، سعید شاهرخی در جلسه کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی استان با بیان اینکه کنترل و کاهش معضلات اجتماعی نیازمند اجماع کلی و عزم ملی است، اظهار کرد: در خصوص کاهش معضل اعتیاد به مواد مخدر و کاهش مفاسد اجتماعی می بایست وضعیت استان ارتقاء یابد و این امر نیز نیازمند عزم جدی و همت جمعی مدیران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با انتقاد از عملکرد شورا و شهردار در رابطه با توجه به کاهش معضلات اجتماعی گفت: باید در این زمینه برنامه ها و همت جدی داشت و نیاز مردم تنها احداث پل و زیرگذر نیست.

,

این مسوول اعلام کرد: بهبودی وضعیت معیشتی مردم و رفع مشکل بیکاری زمینه ساز ارتقای اجتماعی و مهار آسیب های اجتماعی است که در این زمینه استان تعهد به ایجاد ۲۰ هزار اشتغال جدید درسال جاری دارد.

,

وی بر ساماندهی کودکان کار و خیابانی تاکید کرد و افزود: باید این موضوع در دستور کار دستگاه های زیربط قرار گیرد و کمیته تخصصی زیر مجموعه کارگروه برای برنامه ریزی و پیگیری تشکیل شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه