اخبار داغ

کارشناس شبکه‌های اجتماعی پلیس فتا استان مرکزی مطرح کرد؛

ضرورت آگاه‌سازی مردم از شگردها، ترفندها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی

ضرورت آگاه‌سازی مردم از شگردها، ترفندها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی
کارشناس شبکه‌های اجتماعی پلیس فتا استان مرکزی گفت: با گسترش رسانه‌های مجازی ضرورت آگاه سازی مردم از شگردها، ترفندها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی دو چندان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان، راهزانی، کارشناس شبکه های اجتماعی پلیس فتا استان مرکزی در نشست مودت فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج گفت: امروزه با گسترش رسانه‌های مجازی ضرورت آگاه سازی مردم از شگردها، ترفندها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی دو چندان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

وی افزود: شبکه‌های اجتماعی امروزه به عنوان رسانه جایگزین، جوان و آنلاین وارد میدان شده و استقبال نوجوانان و جوانان از این شبکه ها به شدت در حال افزایش است و تبعات ناشی از استفاده‌های غیر اصولی و علمی از آن می‌تواند به آسیب‌های اجتماعی دامن زند.

,

آسیب ها و پیامدهای منفی شبکه های مجازی بر جوانان

, آسیب ها و پیامدهای منفی شبکه های مجازی بر جوانان, آسیب ها و پیامدهای منفی شبکه های مجازی بر جوانان,

راهزانی افزود: شکل گیری و نشر شایعات، امکان نقض حریم خصوصی افراد، بحران هویت و انزوای اجتماعی از تبعاتی است که شبکه‌های اجتماعی در شکل گیری آنها به ویژه در قشر جوان نقش داشته است. 

,

کارشناس پلیس فتا استان مرکزی اضافه کرد: خستگی زودرس، اضطراب، کج خلقی، بیقراری،بی توجهی به سلامت شخصی و آسیب‌های بیشمار روانی و جسمی نیز از پیامدهای منفی استفاده غیر ضروری و غیر اصولی از شبکه‌های اجتماعی است و علاوه بر آن نشر افکار جریان‌های انحرافی، عرفان‌های کاذب را به وفور می‌توان در این شبکه‌ها دید. 

,

شکل گیری نظریه دوجهانی در جامعه امروزی

, شکل گیری نظریه دوجهانی در جامعه امروزی, شکل گیری نظریه دوجهانی در جامعه امروزی,

وی با اشاره به شکل گیری نظریه دو جهانی شامل جهان مجازی و جهان فیزیکی گفت: دنیای ارتباطات ما را به سمت جهان مجازی برده است که کنجکاوی در زندگی دیگران و تبادل آنی محتوا و متن و عکس و فیلم و انتشار سریع هر گونه خبر و اطلاعات علمی و غیر ضروری از ویژگی‌های آن است.

,

همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و ضیافت الهی و فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(علیه السلام)، نشست مودت فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، فرمانده سپاه ناحیه کمیجان و خانواده معظم شهدا و برخی از مسئولین و جمعی از بسیجیان سلحشور همراه با خانواده در کمیجان برگزار شد.

,

این آئین با شکوه با اجرای چندین برنامه فرهنگی همراه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه