اخبار داغ

تفاوت بین آتش به اختیارها+تصاویر

تفاوت بین آتش به اختیارها+تصاویر
رهبر معظم انقلاب اسلامی پدر انقلابیون امت هستند،پدر زمانی اختیار را به فرزندش می دهد که از صالح بودن خلفش مطمئن باشد، تفاوت خلف صالح و ناصالح در تاریخ معاصر انقلاب اسلامی بارها به تصویر کشیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ مختار زمانی مختار شد که خون خواهی از حسین(ع) را اختیار کرد وگرنه خدا او را صاحب اختیار نمی گذاشت که مختار صدایش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

در جنگ نظامی فقط فرماندهان اختیار دارند تا آتش را اعلام کنند چرا که فرمانده از گرای دشمن و موقعیت مکانی و میزان ادوات و نتیجه آتش خبر دارد یعنی باید داشته باشد اگر «اطلاعات وآگاهی» از میدان نباشد اختیار فرمان آتش نیز ندارد، وقتی مقام معظم رهبری اختیار به آتش را به افسران جنگ نرم می دهند به این معناست که حق فرماندهی دارید اگر ثابت کنید که «اطلاعات و آگاهی و بینش و آینده نگری» یک فرمانده و توان تحمل شکست و معبر ساختن برای پیروزی را دارید.

,

بی شک این فرمان آتش به اختیار به «افسران جنگ نرم» داده شد مخاطب این فرمان فرماندهی کل قوا قطعا درس پس دادگان آزمون میهن پرستی، ولایت مداری، ناموس دوستی، اسلام دوستی، مردانگی و آزادگی هستند، همانها که در گرمای تابستان و سرمای زمستان حتی «رفاه و امنیت» مردم دورافتاده ترین نقاط کشور نیز برایشان مهم است و آستین همت بالا می زنند و از تفریح خود زده و به کمک مردم می شتابند.

,

قطعا و یقینا کسانیکه ضدامنیت و ضد مردم قدم بر می دارند آتش به اختیار نیستند و نباید باشند گرچه آنها که پشت به مردم هستند آتش به اختیارند اما مواضعی که آتش می زنند کمی فرق دارد آنها نه برای حفظ امنیت بلکه برای اخلال در امنیت و ریختن خون بی گناهان آتش به اختیارند.

,

امروز سالروز وقوع حوادث فتنه 88 است از طرفی با شروع فصل داغ تابستان اردوهای جهادی بسیجیان نیز آغاز می شود در تصاویر زیر تفاوت آتش به اختیارها را در این دو گروه مشاهده می کنید:

,

atashbeEkhtiar 1

, atashbeEkhtiar 1,

atashbeEkhtiar 2

, atashbeEkhtiar 2,

atashbeEkhtiar 3

, atashbeEkhtiar 3,

atashbeEkhtiar 4

, atashbeEkhtiar 4,

atashbeEkhtiar 5

, atashbeEkhtiar 5,

atashbeEkhtiar 6

, atashbeEkhtiar 6,

atashbeEkhtiar 7

, atashbeEkhtiar 7,

atashbeEkhtiar 8

, atashbeEkhtiar 8,

atashbeEkhtiar 9

, atashbeEkhtiar 9,

atashbeEkhtiar 10

, atashbeEkhtiar 10,

atashbeEkhtiar 11

, atashbeEkhtiar 11,

atashbeEkhtiar 12

, atashbeEkhtiar 12,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه